قزوين؛

پروژه چهار خطه سازی محور آبیک، محمدیه افتتاح شد

با حضور استاندار قزوین و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر پروژه چهار خطه سازی تعریض و بهسازی «احداث باند دوم» محور آبیک - محمدیه به طول ۵ کیلومتر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی در این مراسم اظهار کرد: قطعه اول پروژه چهار خطه کردن جاده آبیک محمدیه که از محورهای پر تردد و حساس استان است با هزینه ای بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال به اتمام رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص بخش های دیگر این پروژه عنوان کرد: طول کل مسیر ۳۵ کیلومتر است که  امروز ۵ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۵ کیلومتر دیگر آن نیز از سمت آبیک تا مرحله آسفالت پیش رفته است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است با تکمیل چهارخطه کردن محور قدیم قزوین- آبیک بخشی از ترافیک عبوری شامل خودروهای سنگین از آزادراه قزوین- کرج به این محور انتقال یافته و به این ترتیب ایمنی خودروهای سواری نیز در آزادراه افزایش یابد.

مانی فر با اشاره به پروژه های دیگر افتتاح شده در همین محور به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: روشنایی تقاطع زیاران و کوندج با محور قدیم آبیک- محمدیه با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال و به طول بیش از ۲ کیلومتر از دیگر برنامه هایی بوده که توسط اداره کل راه و شهرسازی در این ایام به بهره برداری رسیده است.

انتهاي پيام/ز

برچسب ها: پروژه ، آبیک ، افتتاح ، هزینه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
به امید آبادانی تمام ایران