قزوين ؛

جلوگیری از فراموشی دشمن در افکار عمومی

مواظب باشید و اجازه ندهید دشمن در چهره ی دوست؛ خود را نشان دهد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛فرمانده سپاه استان قزوین در مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره سلام گفت: در جامعه برای حاکم شدن غفلت و بی توجهی به دشمنان تلاش زیادی می شود .

سردار شاهرخی  اضافه کرد : رهبر با ایجاد رابطه دوستی با کسانی که سابقه دشمنی با ما را دارند ، مخالف است .

وی به هشدار مرتب رهبری درباره ی نفوذ اشاره کرد و گفت : رهبری نفوذ را نتیجه ی غفلت می داند .

سردار شاهرخی افزود : هدف دشمن تغییر انقلاب اسلامی است و این کار را با شیوه ای به نام نفوذ انجام می دهد .

وی اضافه کرد : نفوذ دشمن در فکر ، اراده و تصمیم ملت تاثیر گذار است .

فرمانده سپاه استان  با توجه به انتخابات پیش رو گفت : در انتخابات باید مراقب باشیم که عنصر نفوذی وارد مجلس شورای اسلامی و خبرگان نشود .

سردار شاهرخی اضافه کرد : مردم با انتخاب نمایندگان مورد اعتماد شون مقدرات و سرنوشت خودشان را به دست این نماینگان می دهند .

وی افزود : به  فرمایشات مقام معظم رهبری در این انخابات باید توجه کرد چرا که ایشان راه راه را نشان دادند و حجت راتمام کردند.

سردار شاهرخی از مردم خواست : با توجه به اینکه یکایک نامزدها ی انتخاباتی  را نمیشناسیم باید برای انتخاب مناسب به گروه معتمدین که در همه شهرها تشکیل شده است اعتماد کنیم .

وی افزود :برا ی انتخاب درست  به شعار نامزدهای انتخاباتی توجه نکنیم بلکه به سابقه ی افراد، وضعیت فعلی و اطرافیان او توجه کنیم .

سردار شاهرخی گفت : سرنوشت را باید به دست کسانی بدهیم که متدین ، انقلابی و دغدغه ی استقلال و پیشرفت کشور و تعمیق ارزشها و ارمانهای انقلاب اسلامی را داشته باشند .

وی افزود :  قطعا اینها در مجلس شورای اسلامی و خبرگان در جهت تحقق ارمانهای انقلاب اسلامی منشا اثر خواهند بود .

سردار شاهرخی اضافه کرد : موقع انتخاب به مصالح انقلاب توجه کنیم چرا که دشمن به مجلس شورای اسلامی و خبرگان چشم دوخته است و با تصمیم درست و دقیق شاهد پاشیدن گرد شکست و نا امیدی بر چهره ی دشمنان باشیم

انتهاي پيام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.