قزوین؛

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت بودجه 95 باشد

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت بودجه 95 شهرداری قزوین باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛علی صادقی‌نیارکی افزود: با به پایان رسیدن این پروژه‌ها شهروندان قزوینی می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان از خدمات آن بهره‌مند شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد : اعضای این شورا به مدت یکماه تا 15 اسفندماه سال جاری فرصت دارند تا بررسی ابعاد مختلف بودجه را به اتمام برسانند.

وی با اشاره به اینکه در بودجه یاد شده نکات مختلفی مورد توجه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار می‌گیرد، افزود: توزیع متوازن بودجه در مناطق مختلف، توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر قزوین از جمله آن‌ها است.

رئیس کمیسیون اداری مالی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: اعضای این شورا تلاش می‌کنند تا بتوانند با بررسی دقیق بودجه 95 بیشتر مشکلات شهروندان قزوینی را برطرف کنند و رضایت آن‌ها را به دست آورند.

وی با بیان اینکه مناطق کم‌برخوردار شهر قزوین نیازمند پروژه‌های فرهنگی و ورزشی است، خاطرنشان کرد: مسئولان شهری باید با تخصیص اعتباراتی اجرای این پروژه‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: باید در بودجه 95 به فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری با هدف جذب و افزایش گردشگران توجه شود تا رونق اقتصادی در شهر قزوین افزایش یابد و با تحقق این مهم شهروندان قزوینی بتوانند کسب درآمد کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.