اردوغان: تا زمانی که مُرسی آزاد نشود، با سیسی دیدار نمی‌کنم!

رئیس جمهور ترکیه گفت تا زمانی که رئیس جمهور سابق مصر از زندان آزاد نشود، با رئیس جمهور کنونی این کشور دیدار نمی‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه القدس العربی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، گفت تا زمانی که محمد مرسی، رئیس جمهور برکنار شده مصر، از زندان آزاد نشود، با عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور کنونی مصر، دیدار نخواهد کرد. 

اردوغان خاطرنشان کرد همچنان در موضع خود درباره دیدار با عبدالفتاح سیسی ثابت قدم است و تا زمانی که محمد مرسی و اطرافیانش در مصر زندانی هستند، او با سیسی دیدار نخواهد کرد. 

وی افزود: تا زمانی که در حکم‌های اعدام صادر شده درباره محمد مرسی و همکارانش تجدید نظر نشود، با رئیس جمهور مصر دیدار نمی‌کنم. 

رئیس جمهور ترکیه در عین حال گفت هیچ مشکلی با ملت مصر ندارد و وزیران کابینه ترکیه می‌توانند در زمانی که مسئله خدمت به مردم مصر در میان باشد با مقامات دولت سیسی دیدار کنند. 

اردوغان در بخشی دیگر از سخنانش در خصوص بحران سوریه تاکید کرد واشینگتن باید بین ترکیه و جنگجویان کرد سوری، یکی را انتخاب کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
آقا رجب طیب اردوغان ،کمی با رییس جمهور شی جین پینگ ، آقای ولادیمیر پوتین آقای حسن روحانی دیدار کونید ،تا حقایق را بدانید که دوشمن داخلی شما حزب سوسیالیس حزب کومونیست می باشد که داعشداخلی توروکیه ذا پدید آوردند تا در شهرهای مختلف توروکیه ،کارهای تروریستی انجام دهند ،تا شما فریب بخورید به جنگ مردم بی گناه سوریه عراق بروید ،این حزب شیطان توروکیه موفق شوند پیروز میدان شوند،شما را اعدام می کونند،دیدی وقتی خارج از توروکیه شدی وارد اکوادور شدی ،مردم اکوادر شما را دوست نمی داشتند ،چون سیاست مداری شما از اول اشتباه می باشد ،شما باید به من کمک کونی تا مردم شیعه سنی مسیحی ایزدی را از دست کافران خاورمیانه نجاد دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
خوشم آمد فهمیده هستی،وزود سیاست سیسی را متوجه شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
آقا اردوغان با ارتش آزاد بجنگ جز داعش هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
پیشده لامذهب
آخرین اخبار