کارگردانان جوان، برگ برنده جشنواره امسال هستند

کارگردان فیلم سینمایی«عادت نمی کنیم» با اشاره به حضور پر رنگ کارگردان های جوان در جشنواره فیلم فجر گفت: این اتفاق برگ برنده و نقطه قوت بزرگ ترین رویداد سینمایی ایران است.

 به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر؛ ابراهیم ابراهیمیان درباره این جشنواره اظهار کرد: خوشبختانه اهالی رسانه و اصحاب قلم، استقبال خوبی از جشنواره فیلم فجر کرده اند و این اتفاق نویدبخش سالی خوش برای سینمای ایران است.

وی با اشاره به صمیمیت و نشاط جشنواره امسال به نسبت سال های گذشته افزود: این تغییر محسوس که از روزهای اول جشنواره به چشم می آمد، حاصل تلاش یک ساله خانواده بزرگ سینمای ایران است.

کارگردان فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» که با این اثر در بخش سودای سیمرغ حضور دارد، تصریح کرد: مانند هر کارگردانی از هر فرصتی برای دیده شدن فیلم ام استقبال می کنم.

ابراهیمیان با ابراز امیدواری از رضایت منتقدان و اهالی رسانه از تازه ترین ساخته اش، اظهار کرد: «عادت نمی کنیم» تا به حال توانسته درصد قابل توجهی از آرای مردمی و رضایت آن ها را جلب کند. از همان ابتدا می خواستیم فیلمی بسازیم که مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

این کارگردان در پایان با اشاره به حضور پر رنگ کارگردانان فیلم اولی در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر، اذعان کرد: سینماگران جوان امسال پا به پای پیشکسوتان در جشنواره فیلم فجر پیش آمده اند و همین حضور متفاوت، برگ برنده و نقطه قوت بزرگ ترین رویداد سینمایی سال ایران است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار