بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی/

22 بهمن روز نمایش اقتدار اسلامی ملت ایران است

حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی و روز غلبه جنود الهی و رحمانی بر جنود شیطانی و طاغوت یک نقطه عطف در تاریخ ملت ایران است.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

یوم‌الله 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی و روز غلبه جنود الهی و رحمانی بر جنود شیطانی و طاغوت یک نقطه عطف در تاریخ ملت ایران است؛ روزی که مسیر تاریخ ایران از مسیر سلطنت پادشاهان و طاغوت‌ها جدا و ملت ایران در جاده الهی و قرآنی راه فلاح و رستگاری را در پیش گرفت. امروز 37 سال از آن روز بزرگ و تاریخی می‌گذرد. نزدیک به چهار دهه ملت ایران شاهد آزادی را به آغوش کشیده و با عزت و عظمت استقلال خود را در ستیز انقلابی با ابرقدرت‌ها حفظ کرده است. حزب مؤتلفه اسلامی با تبریک این روز بزرگ به امت بزرگ اسلام و ملت غیور ایران و نیز مقام معظم رهبری نکاتی را یادآور می‌شود.

1- نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام الهی است و وجه ممیزه آن با دیگر نظام‌های جهان آن است که یک فقیه عادل، آگاه، عالم به رموز وحی و شجاع، مدیر و مدبر در رأس آن است و با کفر، الحاد و نفاق مرزبندی دارد.

فلسفه سیاسی امام(ره) تحت عنوان ولایت فقیه یک نظام فکری در برابر فلسفه سیاسی غرب به ویژه دموکراسی آن نسبت به نظامهای دیگر همین تئوری ولایت فقیه است که کارآمدی خود را طی چهار دهه گذشته به خوبی نشان داده است. لذا التزام عملی و اعتقاد به این اصل یکی از مؤلفه‌های انقلابی بودن است.

2- انقلاب اسلامی از ابتدای ظهور و پیدایش خود پنجه در پنجه قدرت‌های جهان به ویژه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و دولت استعماری انگلیسی انداخت. بحمدالله در این هماوردی چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم تا کنون پیروز میدان بوده است.

لذا ما در سی و هفتمین سالگرد انقلاب هنوز آمریکا را دشمن اصلی انقلاب می‌دانیم و فریب نیرنگ‌ها و لبخندهای آنان را نمی‌خوریم. آمریکا دشمنی خود را با ملت ایران در مواقع مختلف اثبات کرده است. ما بر اساس وصیت امام (ره) و رهنمودهای رهبری یک لحظه غفلت از توطیه‌های آمریکا را جایز نمی‌دانیم. برجام فرصتی برای نفوذ دشمن به داخل است با هوشیاری باید در برابر این نفوذ بایستیم.

3- امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب اسامی در جهان است. نام او در تاریخ معاصر به عنوان منجی ایران و مسلمانان جهان ثبت شده است. نام او در تاریخ انبیاء در شمار اولیای الهی می‌درخشد. هویت ایران معاصر با نام او قابل شناسایی است. اصول امام(ره) پایبندی به اسلام واستقلال کشور است. اصول امام مبارزه با استکبار به ویژه آمریکا و مسئله فلسطین است. اصول امام توجه به معیشت مردم و محرومین و مستضعفین است. اضلاع این اصول هندسه انقلاب را تشکیل می‌دهد شاخص ارزیابی ما نسبت به رجال سیاسی و عملکرد دولت‌ها همین اصول است هر رجل سیاسی و هر رکنی از ارکان انقلاب و کشور به این اصول نزدیک باشد تا پای جان از آنها دفاع می‌کنیم و اگر خدای ناکرده از این اصول فاصله بگیرد با آنها مرزبندی انقلابی خواهیم کرد.

4- «برجام» یک فرصت برای جهش‌های بزرگ در ساحت اقتصاد، سیاست خارجی، سیاست داخلی و مسایل مربوط به امنیت و اقتدار ملی است. دشمن می‌خواهد این «فرصت» را به «تهدید» تبدیل کند. باید هوشیار بود از این گردنه عبور کنیم. شرط عبور اتحاد ملی و انسجام اسلامی در پرتو رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

5- مطالبات اقتصادی مردم و معیشت اقشار محروم و مستضعف دغدغه اساسی ماست. دولت بر اساس وعده‌ها و شعارهایی که در این باب داده است باید صادقانه به آن عمل کند.

پاسخ به مطالبات اقتصادی مردم عرصه آزمون کارآمدی دولت است. حزب مؤتلفه اسلامی در این مورد هر کمکی که دولت بخواهد دریغ نخواهد کرد تا ان‌ شاء الله از رکود عبور و به رونق و پیشرفت اقتصادی برسیم.

6- چرخ شتاب علمی کشور حتی یک لحظه نباید کُند حرکت کند. دانشمندان بزرگ ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی در اعماق فضا و زمین و دریا دستاوردهای بزرگی داشته‌اند. حمایت از دانشمندان توسط دولت و پشتیبانی از دانشگاهها یک وظیفه مهم دولت است. دولت نباید حتی یک لحظه این حمایت را نادیده بگیرد.

7- خطر تروریسم و گروه‌های تکفیری به عنوان یک جریان نفاق در درون جهان اسلام جدی است. جریان تروریسم دشمن پنداری اسلامی است. آنها در درون راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی عمل می‌کنند. ما معتقدیم بزودی شّر این جریان از سر ملتهای جهان کنده می‌شود. دیپلماسی خارجی جمهوری اسلامی باید نابودی این جریان را در منطقه و جهان هدف قرار دهد و لحظه‌ای از ضربه زدن به تروریسم دولتی و تروریسم تکفیری غفلت نکند.

8- نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی در صف مقدم صیانت از اقتدار ملی ایرانیان قرار دارند. امروز عطر شهادت شهدای حرم در سراسر کشور پیچیده است. ما حمایت خود را از سربازان فداکار اسلام اعلام می‌داریم و دریادلان سپاه پاسداران که آمریکا را در خلیج فارس و جهان تحقیر کردند و تفنگداران واشنگتن را با خفت و خواری دستگیر کردند درود می‌فرستیم.

9- روز 22 بهمن روز نمایش اقتدار اسلامی ملت ایران است. حزب مؤتلفه اسلامی در کنار ملت ایران چون قطره‌ای از اقیانوس بیکران ملت در سراسر کشور به خیابانها خواهد آمد و با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس یاد و خاطره شهدای اسلام، جانبازان و آزادگان را که از جان برای حفظ اسلام و میهن مایه گذاشتند را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار