مطهری در جمع خبرنگاران:

نگرانی از قانونمند بودن جریان های سیاسی در انتخابات نداریم/ حضور ۷۰ درصدی مردم در انتخابات

یک عضو مجمع نمایندگان تهران معتقد است: در این دوره از انتخابات همه جریان ها سیاسی قانونمند هستند و جای نگرانی وجود ندارد.

نگرانی از قانونمند بودن جریان های سیاسی در انتخابات نداریم/ حضور ۷۰ درصدی مردم در انتخاباتبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی مطهری در حاشیه همایش « جوانان ٫ انقلاب٫ انتخابات» که به همت حزب اراده ملت ایران برگزار شد ٬درباره ضرورت مر قانون داوطلبین مجلس در انتخابات ٬در جمع خبرنگاران گفت : این مسئله روشن است و ما نمی توانیم بدون رعایت قانون انتخابات را برگزار کنیم. 

وی با بیان اینکه همواره نحوه اجرای قانون مهم است ٬ افزود : بالاخره هر قانونی قابل توجیه است و مجری می تواند آن را به عنوان های مختلف اجرا کند٬ اما مهم این است که مراجع قانونی قوانین را به درستی اجرا کنند .

این نماینده مجلس  در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه به چه میزان احزاب و جریان های سیاسی کشور قانونمند هستند ٬ اظهار داشت : معتقدم در این دوره از انتخابات همه جریان ها قانونمند هستند و جای نگرانی نیست.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه اگر ایرادی به نحوه ی اجرای قانون داریم باید به حکم مراجع قانونی تمکین کنیم تصریح کرد:  در غیر اینصورت  اگر انتقادی داریم باید به سراغ اصلاح آن مرجع قانونی بپردازیم ٬اما با این حال باید  در جریان انتخابات تابع قوانین باشیم . 

مطهری در ادامه در پاسخ به سوالی درباره پیش بینی خود از مجلس دهم گفت : اگر مردم مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشند قطعا ما مجلس قوی تری خواهیم داشت. 

وی در ادامه به پیش بینی حضور مردم در انتخابات پرداخت و بیان داشت : احتمالا مردم حضوری ۷۰ درصدی  را در انتخابات رقم خواهند زد.

این نماینده مردم تهران در ادامه درباره حضورش در سایر لیست های انتخاباتی گفت : ما لیست صدای ملت را برای انتخابات خواهیم داشت و به غیر از آن هم ممکن است برخی افراد نام بنده را در لیست خود قرار دهند .

وی در ادامه در تشریح اهداف جربان «صدای ملت » گفت : اگر بخواهیم صدای ملت را در یک جمله معرفی کنیم  باید بگوییم که این جریان نه اصلاح طلب است و نه اصولگرا و این جریان٬ جریان سوم است ‌.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار