حشمتیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ائتلاف با اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل بستگی به روند تایید صلاحیت‌ها دارد

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان گفت: ائتلاف با اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل بستگی به روند تایید صلاحیت‌ها در شورای نگهبان دارد.

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسیباشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ائتلاف جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با اصلاح‌طلبان اظهار داشت: در بدو تشکیل جبهه مستقلین و اعتدالگرایان 38 حزب و تشکل، منشور را امضا کردند و علی مطهری نیز به عنوان سرلیست انتخاب شد.

وی در ادامه با بیان اینکه لیست اولیه جبهه مستقلین را در گذشته منتشر کرده‌ایم، ادامه داد:ما از همان ابتدا از جریان اصلاح‌طلبان با آقایان عارف و مرعشی دیدار و گفت‌وگو داشته‌ایم، از اصولگرایان نیز با علی لاریجانی مذاکره کرده‌ایم و در حال حاضر جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با صدای ملت پیش می‌رود.

حشمتیان اظهار داشت: امیدواریم با درایت فقها و حقوقدانان مجرب شورای نگهبان تعداد زیادی از داوطلبان مستقل و معتدل در سطح کشور تایید صلاحیت شوند تا جبهه مستقلین و اعتدالگرایان مستقل وارد انتخابات شود.

نایب رئیس خانه احزاب تصریح کرد: اگر تایید صلاحیت‌ها در حدی نباشد که بتوانیم لیست مستقلی بدهیم، با اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل ائتلاف خواهیم کرد و حتی اگر هیچ یک از ما تایید صلاحیت نشوند از انتخابات قهر نخواهیم کرد و در کنار مقام معظم رهبری خواهیم بود.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر هیچ ائتلافی شکل نگرفته و در حد مذاکره و طرح است، اما مذاکرات ادامه دارد تا نظر شورای نگهبان اعلام شود و بتوانیم به صورت قطعی لیست را ارائه دهیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار