حشمتیان:

دولت فعلی با نام مستقل و اعتدالی پیروز شد اما از مستقلین حالی نپرسید

نایب رئیس خانه احزاب گفت: دولت فعلی با نام مستقل و اعتدال روی کار آمد اما هنگامی که در انتخابات پیروز شد، فراجناحی شد و از مستقلین حالی نپرسید.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، قدرتعلی حشمتیان نایب رئیس خانه احزاب در مناظره انتخاباتی با موضوع انتخابات و حق الناس که با حضور نمایندگان جریان‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقلین و اعتدالگرایان در وزات کشور برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در تمامی فرمایشاتشان موضوع حق الناس را مطرح کردند زیرا بحث تایید و رد صلاحیت‌ها نوعی حق الناس در جامعه است.

وی در ادامه افزود: انتظار داشتیم دولت فعلی که با نام مستقل و اعتدال روی کار آمد مشورتی با ما داشته باشد اما هنگامی که دولت در انتخابات پیروز شد، فراجناحی شد و از مستقلین حالی نپرسید.

حشمتیان با اشاره به اینکه رای دادن، تایید و رد  صلاحیت حق الناس است، ادامه داد: با درایتی که فقهای شورای نگهبان دارند، انتظامی رود که موضوع برخی رد صلاحیتها را مجددا بررسی کنند.

نایب رئیس خانه احزاب با بیان اینکه کسانی که فساد اخلاقی، مالی و ... دارند نباید به مجلس ورود کنند، گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که مشارکت حداکثری باید حاصل شود از این رو باید همه جریان ها وارد صحنه انتخابات شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور تمامی سلایق اعم از اصلاح‌طلبان، مستقیلن و اصولگرایان می تواند زمینه برگزاری انتخابات رقابتی را فراهم کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار