اردبیل؛

تعطیلی مدارس استان اردبیل برای دومین روز متوالی

به دلیل بارش برف و سردی هوا مدارس در برخی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل برای دومین روز متوالی تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل؛ به دلیل بارش برف و سردی هوا مدارس در برخی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل در روز سه‌شنبه، 20 بهمن‌ماه برای دومین روز متوالی تعطیل شد.

بر این اساس مدارس تمام مقاطع تحصیلی در نواحی و مناطق انگوت و لاهرود و مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول در ارشق و مشگین‌شهر تعطیل است.

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در اردبیل، خلخال، سرعین، کوثر، نمین، نیر و هیر نیز مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه نیز با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شوند.

با فعالیت سامانه بارشی از شب یکشنبه شاهد بارندگی در تمامی شهرهای استان اردبیل بودیم که این بارندگی همچنان در استان ادامه دارد که به تدریج از دوشنبه شب از شدت این بارش‌ها کاسته می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل بیشترین مقدار بارش از شهرستان بیله‌سوار با 17 میلی‌متر و بیشترین بارش برف نیز از شهرستان خلخال با 15 سانتیمتر گزارش شده است که به دنبال این بارش‌ها در جاده‌ها نیز شاهد کولاک و برف به ویژه در گردنه‌ها هستیم.

بر اساس این اطلاعیه از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته جاری دمای هوا کاهش یافته و براساس پیش‌بینی‌های انجام شده دمای هوا در اغلب شهرهای استان اردبیل به منفی 10 درجه کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.