درز اطلاعات جدید از گلکسی اس7 و اس7 اج+ تصاویر

با نزدیک شدن تاریخ برگزاری کنفرانس بین المللی موبایل، هر روز اطلاعات جدیدی از تلفن های همراه شرکت های مختلف به گوش می رسد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "انگجت": با باقی ماندن تنها چند هفته به زمان برگزاری کنفرانس بین المللی موبایل (3 اسفند) در بارسلون، شرکت های مختلف سخت در تلاش هستند تا محصولات خود را برای رونمایی در آن مخفی نگه دارند؛ اما به نظر می رسد این کار چندان هم ساده نباشد.

در تصاویری که به تازگی از دو تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ (گلکسی اس 7 و اس 7 اج) منتشر شده، می توان چند نکته اساسی را مشاهده کرد. نخستین آن مربوط به دوربین دستگاه است که با اندازه کوچک تر به شکل بهتری در پشت دستگاه قرار گرفته است. دومین نکته ای که باعث جلب توجه می شود، قاب منحنی پشت تلفن است. این طراحی به سازنده اجازه می دهد تا باطری بزرگ تری را در دستگاه جای دهد.

در همین حال، تصویر دیگری از "گلکسی اس 7 اج (Edge)" منتشر شده که در آن می توان صفحه نمایش انحنا دار دستگاه را به خوبی مشاهده کرد. پیشتر وجود دو مدل مختلف برای پرچمدار جدید سامسونگ تا حدودی قطعی شده بود؛ اما انتشار این تصاویر این نظریه را به صورت قطعی تایید کرد.


درز اطلاعات جدید از گلکسی اس7 و اس7 اج +تصاویر


درز اطلاعات جدید از گلکسی اس7 و اس7 اج +تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار