درز تصاویر جدید از تلفن همراه "گلکسی اس 7 سامسونگ"

قرار است شرکت سامسونگ سه هفته آینده از جدیدترین نسخه گلکسی رونمایی کند، اما تصاویر این تلفن زودتر از موعد درز کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "ویک": شرکت سامسونگ تصمیم دارد تا جدیدترین تلفن همراه سری گلکسی را در تاریخ 21 فوریه (3 اسفند)، یک روز قبل از آغاز کنفرانس جهانی موبایل، رونمایی کند. این تاریخ در ویدیویی که به وسیله سامسونگ منتشر شده، مشخص شده است. در این فیلم کوتاه می توان جعبه نسخه جدید گلکسی را به صورت تاریک و با جزییات کمی مشاهده کرد؛ اما تصاویر کامل و دقیق این دستگاه قبل از اعلام سامسونگ وارد دنیای اینترنت شده است.

یک درز دهنده معروف اطلاعات تجهیزات الکترونیک، تصویر این دستگاه را در شبکه توییتر منتشر کرد.

این تصویر در حال حاضر تفاوت چندانی با نسخه قبلی دستگاه ندارد و مهم ترین نکته آن را می توان وجود دو دستگاه در دو سایز مختلف دانست.

وبسایت ورج در این باره نوشته: " تغییرات کوچک هیچ گاه نقطه قوت سامسونگ نبوده است؛ اما گلکسی اس 6 یکی از بهترین طراحی های موجود در بازار را در اختیار داشت و به همین دلیل این شرکت احتمالا طراحی قبلی خود را هم چنان حفظ کرده است."


درز تصاویر جدید از تلفن همراه

وبسایت "پروداکت ریویو" نیز نوشته: "احتمالا سامسونگ نیز همانند اپل روشی را پیش گرفته و تنها هر چند سال تغییری کلی در دستگاه های خود ایجاد می کند."

تفاوت اصلی نسخه جدید گلکسی با مدل پیشین در طراحی کناره های دستگاه است که احتمالا این بار به صورت منحنی تولید خواهد شد.

برای دانستن اطلاعات کامل و همچنین تاریخ انتشار دستگاه باید تا برگزاری کنفرانس بارسلون منتظر بمانیم.            


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
اه دیگه خسته شدیم از قیافه های تکراری گوشیا بابا یه نو اوری داشته باشید بخدا دیمو و جی ال ایکس قیافه گوشیاشونو طرح هاشون از سامسونگ تکراری زن بهتره همش یه قیافه که نمیشه کاش قیافه گوشیاشونم عین کیفیتشون خوب بود
آخرین اخبار