آینده تاریک توییتر با افت 75 درصدی ارزش این شرکت

توییتر در ماه های اخیر با مشکلات بسیاری مواجه شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "وایرد": توییتر امیدوار است با ایجاد تغییراتی بزرگ، سهم خود را در میان سایر شبکه های اجتماعی افزایش دهد؛ اما به نظر می رسد بازار آینده دیگری را برای این شرکت در نظر گرفته باشد. این شرکت که قرار است درآمد 3 ماهه چهارم مالی خود را روز چهارشنبه اعلام کند، در حال حاضر بیش از 10 میلیارد دلار ارزش گزاری شده است، یک چهارم مبلغ 40 میلیارد دلاری اعلام شده در سال 2013. سقوط ارزش توییتر آن را پشت سر شبکه هایی همانند "پین‌ترست" با ارزش 11 میلیارد دلار و "اسنپ چت" با ارزش 16 میلیارد دلار قرار داده است.

با پایان مسابقه فینال فوتبال آمریکایی، در حالی که توییتر پارسال از 28.4 میلیون پیام مرتبط با این رقابت خبر داده بود امسال ، این شرکت آمار پیام های ارسال شده را منتشر نکرد؛ اقدامی که باعث افزایش نگرانی ها در ارتباط با سهم این شرکت شد.

از سوی دیگر، ماه گذشته چهار نفر از مدیران اصلی توییتر این شرکت را ترک کردند. با اینکه توییتر فرد جدیدی را برای مدیریت بخش بازاریابی استخدام کرده است، سایر قسمت ها هنوز خالی باقی مانده اند.

نگران کننده ترین موضوع مربوط به رشد تعداد کاربران این شبکه است که تقریبا ثابت باقی مانده است. توییتر در دوره سه ماهه گذشته اعلام کرد 307 میلیون کاربر فعال در اختیار دارد: تنها 3 درصد افزایش نسبت به تعداد کاربران دوره قبلی.

به تازگی شایعات بسیاری در ارتباط با برنامه های آینده توییتر منتشر شده است و بسیاری از کاربران این شبکه نگران تغییرات جدی در این سایت هستند. تغییراتی که می تواند باعث کمتر شدن تعداد کاربران باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار