رقابت جدی اپل و سامسونگ در جلب نظر مشتریان

با انتشار جدیدترین نسخه از سری تلفن‌های همراه نوت، شرکت اپل ناچار خواهد بود برای حفظ سهم بازار خود به ابتکارات جدیدی دست بزند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت فوربز؛ با انتشار جدیدترین  بررسی های تلفن همراه سامسونگ گلکسی نوت 7، مشخص شد اپل برای رقابت در بازار آینده راه دشواری پیش رو دارد.

نگاهی کوتاه به انتقادهای وارد شده بر دستگاه نوت 7 نشان می دهد این وسیله توانسته در زمینه های بسیاری نسبت به آیفون قبلی پیشرفت کند؛ اما برای مقایسه واقعی باید در انتظار جدیدترین نسخه آیفون باشیم. با این حال بسیاری از انتقاد ها نشان می دهد فاصله قدرت سخت افزاری میان آیفون و بسیاری از تلفن های اندرویدی روز به روز در حال افزایش است و اپل برای کاهش این فاصله با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد. 

جدیدترین نسخه سری تلفن های همراه نوت، از صفحه نمایشی با رزولوشن 2560x1440 بهره مند است و کیفیتی بی نظیر را به کاربران ارائه می دهد. در حالی که افراد بسیاری نسبت به نسخه های ابتدایی صفحه های منحنی اطمینان نداشتند، مدل های اخیر این تلفن های همراه توانسته اند طرفدران بسیاری را جذب خود کنند.

اپل همچنان با در اختیار داشتن سیستم عامل انحصاری خود، برتری خاصی نسبت به بسیاری از تولیدکنندگان اندرویدی در اختیار دارد. با این حال در صورتی که این شرکت برتری خود را تنها در این سطح حفظ کند، ممکن است در آینده با کاهشی مشخص در سهم بازار تلفن های همراه هوشمند مواجه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار