اصفهان؛

اول اسفند آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش بین المللی سه جانبه اصفهان

علاقه مندان ارسال مقاله به همایش بین المللی سه جانبه « تبادل دانش بین کشورهای ایران، فرانسه و آلمان» تا اول اسفند فرصت دارند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، این همایش با رویکرد میان رشته ای از جنبه های تاریخی و معاصر با تمرکز بر علوم انسانی و علوم پایه و تاریخ بین فرهنگی علوم، گفتگوی تمدن ها و زایش الگوهای علمی روزهای 19 و 20 اردیبهشت سال 1395 در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

هدف از این همایش سه جانبه، بررسی سوابق و پیشینه تعاملات علمی، فنی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بین کشورهای ایران، فرانسه و آلمان و تبادل نظر دانشمندان، صاحب نظران و فرهیختگان این کشورها برای ارتقای تعاملات است.

ایجاد زمینه های لازم برای کاربست تعامل بین متخصصان داخلی وخارجی، همکاری در پژوهش های مشترک بویژه چاپ مقاله و کتاب و تبادل پژوهشگر از اهداف دیگر این همایش برای توسعه روابط بین یکدیگر در زمینه های مختلف علمی، سیاسی و اقتصادی است.

محورهای اصلی همایش روابط تاریخی- فرهنگی، روابط سیاسی- اقتصادی، دانش علمی- فنی و سایر موضوع های فرعی مرتبط با محورهای اصلی است.

دبیر هیات رییسه دانشگاه اصفهان درباره برگزاری این همایش با بیان اینکه مقاله های ارسالی به این همایش باید به زبان انگلیسی باشدگفت: این کنفرانس در راستای افزایش ارتباطات بین المللی این دانشگاه با دانشگاه های خارج کشور برگزار خواهد شد.

محمدرضا ایروانی افزود: استراسبورگ و فرایبورگ از دانشگاه های بزرگ و معتبر کشورهای فرانسه و آلمان و دارای کرسی زبان و ادبیات فارسی هستند.

وی اضافه کرد: نشانی پایگاه اینترنتی همایش سه جانبه « تبادل دانش بین کشورهای ایران، فرانسه و آلمان» isf-conference.com است.

دانشگاه اصفهان با 70 سال قدمت بعنوان یکی از دانشگاه های جامع و برتر کشور دارای حدود 15 هزار دانشجو و 660 عضو هیات علمی است.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.