مشهد؛

چاه فاضلاب خودرو پرشیا و راننده اش را بلعید

نشست کف پارکینگ یک منزل مسکونی در بولوار شهید رستمی شهر مشهد موجب فرو رفتن یک دستگاه خودروی سواری پرشیا به همراه راننده اش به داخل چاه فاضلاب شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از مشهد گفت ، صبح امروز با تماس ساکنان یک منزل مسکونی2 طبقه با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله گروه نجات ایستگاه‌2 این سازمان را در ساعت 6:30 دقیقه صبح به محل حادثه در بولوار شهید رستمی خیابان ،محمد آباد روانه کرد.

حسین خاکپور افزود،: راننده خودرو پرشیا سفید رنگ در حال خروج از پارکینگ این منزل مسکونی بود که بدلیل فروکش دهانه چاه فاضلاب ناگهان چرخ عقب خودرو به داخل حفره فرو رفت.

وی افزود: در پی این حادثه این راننده که دچار ترس و وحشت بسیار شده بود به سرعت و با زحمت از داخل خودرو خارج شد و از محل حادثه دور شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل و با استفاده از تجهیزات ویژه و مخصوص نجات، این خودرو را از داخل گودال خارج و تحویل مالک آن دادند.

خاکپور در ادامه گفت : فروکش چاه های فاضلاب معمولاً به علت قدیمی بودن و عدم رعایت نکات ایمنی در آن زمان در هنگام حفر چاه اتفاق می افتد که به شهروندان توصیه می شود صورت هر گونه تغییر و ناهمواری در محل حفرچاه های فاضلاب و نشست ، به رفع نقص آن توسط کارشناسان اقدام کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.