اسکندری: عدم امکانات سخت‌افزاری آسیب اصلی بولینگ است

رییس فدراسیون بیلیارد و بولینگ ایران عدم امکانات سخت افزاری لازم برای رشته بولینگ را مهم‌ترین آسیب این رشته ورزشی دانست.

هاشم اسکندری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصمیماتش نمبنی بر ارتقا و پیشرفت رشته بولینگ، گفت: سال‌هایی که در خدمت فدراسیون بودیم، مهم ترین مشکل و معضلی که اجازه نمی‌داد پیشرفتی مورد انتظار را در رشته‌ای مانند بولینگ داشته باشیم عدم امکانات سخت افزاری این رشته بود. 

وی به برخی اقدامات فدراسیون در این باره اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم که ارتباط خوبی با شرکت‌های مربوطه داشته باشیم تا بتوانیم امکانات لازم برای بهتر دیده شدن این رشته را فراهم کنیم.

اسکندری ادامه داد: متاسفانه جامعه آماری افرادی که در بولینگ فعالیت می‌کنند اندک است. تا امروز 27 مجموعه وجود دارد که امکانات لازم برای بولینگ را داراست. اما 1700 مجموعه بیلیارد داریم. باید تلاش کنیم که تعداد باشگاه‌ها را افزایش دهیم.

رییس فدراسیون بیلیارد و بولینگ ایران با اشاره به این که بیشتر امکانات مربوط به رشته بولینگ متعلق به کشور امریکاست، خاطرنشان کرد: بحث تحری‌ها بعضا شرایطی پیش آورده بود نتوانیم تعامل خوبی داشته باشیم. به همین دلیل حمایت کافی برای توسعه این رشته نداشتیم اما برنامه‌های آتی ما این خواهد بود که توسعه لازم را فراهم کنیم.

اسکندری در خصوص جذب مربیان خارجی بولینگ،  گفت: خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی با فدراسیون جهانی برقرار کرده‌ایم. فعالیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خوبی انجام شده است و رییس جدید فدراسیون جهانی قول‌هایی داده است که انشالله به زودی مربیان خارجی جذب خواهیم کرد.

رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در پایان گفت: همانطور که در اسنوکر و بیلیارد با پیشرفت خوبی روبه‌رو شدیم در بولینگ هم برنامه‌های ویژه‌ای داریم که به زودی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار