اسنوکر زیر 21 سال آسیا – سریلانکا

2 ملی‌پوش ایران به جمع 24 نفر نهایی رسیدند

در ادامه مسابقات اسنوکر قهرمانی زیر 21 سال آسیا، دو بازیکن از ملی‌پوشان ایران موفق شدند به جمع 24 بازیکن نهایی مسابقات راه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت‌های اسنوکر قهرمانی زیر 21 سال آسیا در کشور سریلانکا در حال برگزاری است و تیم ملی ایران با سه بازیکن راهی این رقابت‌ها شده است.
پس از پایان مرحله گروهی این مسابقات از جمع سه نفره ملی‌پوشان ایران سیاوش مزینی و شهاب الدین ابوذریان موفق شدند به جمع 24 تیم نهایی راه پیدا کنند و محمدرضا رفیعیان با شکست مقابل نماینده‌ای از کشور میزبان از رسیدن به مرحله بعدی رقابت‌ها بازماند.
در مرحله بعدی مسابقات سیاوش مزینی که عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را در کارنامه دارد باید به مصاف حریفی از کشور تایلند برود و شهاب الدین ابوذریان با حریف هندی دیدار خواهد کرد. ملی‌پوشان اسنوکر ایران در صورت پیروزی مقابل حریفان خود در این مرحله ، به جمع شانزده نفر نهایی مسابقات صعود خواهند کرد.
دیدار دو نماینده ایران، مزینی و ابوذریان از ساعت 14 به وقت تهران آغاز خواهد شد.
هفدهمین دوره رقابت‌های اسنوکر قهرمانی زیر 21 سال آسیا از یازدهم اسفند ماه به میزبانی کشور سریلانکا آغاز شده است و تا هجدهم این ماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار