کرمانشاه؛

استان کرمانشاه در 2 سال اخیر جهش نسبتا خوبی در تمامی شاخصها داشته است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:استان کرمانشاه در 2 سال اخیر جهش نسبتا خوبی در تمامی شاخصها داشته است و تا پایان سال مالی جاری سرانه ورزش استان از مرز یک متر مربع عبور میکند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه ؛مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:استان کرمانشاه در 2 سال اخیر جهش نسبتا خوبی در تمامی شاخصها داشته است و تا پایان سال مالی جاری سرانه ورزش استان از مرز یک متر مربع عبور میکند.

مجتبی گفت:در حوزه ورزش نیز استان در سال جاری یک جهش فوق العاده داشته است، بنحوی که آمار 9 ماهه نخست سالجاری از کل سال 93 بالاتر است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان نیز گفت:باید از ظرفیتهای قانونی که بصورت بالقوه در قانون پیشبینی شده به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

 مناف هاشمی  افزود: بر اساس گزارش اعلام شده، استان کرمانشاه در خصوص پیگیری عملیاتی شدن این ظرفیتها مسیر خوبی را طی کرده و باید با تسریع در کارها آنها را به نتیجه برساند.

وی تاکید کرد: بدون تردید تحقق و به نتیجه رسیدن این پیگیریها و بهرهمندی از ظرفیتهای قانونی موجود یک تحول بزرگ را در ورزش استان کرمانشاه ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، جهش ، ورزش ، خوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.