غایبان بزرگ امشب جام حذفی

کاتالان‌ها که در بازی رفت مقابل والنسیا 7-0 به برتری رسیدند در بازی برگشت مقابل این تیم در ورزشگاه مستایا، مثلث آتشین خود را در اختیار ندارند.

غایبان بزرگ امشب جام حذفی
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری لیونل مسی، لوئیز سوارز و نیمار هر سه در بازی بارسا مقابل والنسیا غایب هستند و چندین ستاره دیگر را نیز باید به فهرست غایبان آبی اناری‌ها افزود: بارسایی‌ها که خیالشان از بابت رسیدن به مرحله پایانی جام حذفی راحت است، مثلث هجومی خود را در سفر امروز به مستایا همراه نداشتند.

علاوه بر این سه نفر، جرارد پیکه، خاویرماسکرانو و آندرس اینیستا نیز جزء غایبان بزرگ به حساب می‌آیند مسی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفته بود به همین علت در بازی مقابل والنسیا حضور نخواهد داشت.

با حضور تیم دوم بارسا در مستایا، گری نویل سرمربی والنسیا دیگر نگران رویارویی با کلودیو براوو، دنی آلوز، جوردی آلبا، سرخو بوسکتس و آردا توران نخواهد بود.

در ترکیب امشب بارسلونا در برابر والنسیا، نام بازیکنانی همچون ایوان راکیتیچ، سرخیو روبرتو و جرمی متیو به همراه جوانانی از جمله ویلفرد کاپتوم، سرخی سامپر، دنی رومرا، خوآن کامارا و جراد گومبا به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار