شهرکرد؛

۲۲ بهمن روز فریاد عزت و ایستادگی

در بیانیه سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، فریاد عزت و ایستادگی سر می دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:
«اِنَّ الله لا یُغَـیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتّی یُغَـیِّرُوا ما بِاَنْفُسِهِمْ» «خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی دهد تا آنها وضع خود را تغییر دهند. »

«دهه فجر، دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میثاق ملت با انقلاب است.» امام خامنه ای (مد ظله العالی)

سپاس و ستایش خداوند منان را که توجه و عنایت ویژه اش به ملّت مسلمان و انقلابی ایران، این توفیق بزرگ تاریخی را برای آنان پدید آورد تا با رهبری خردمندانه‌ بزرگمردی از سلاله‌ پاک رسول خدا (ص)، نظام ارتجاعی و منحط دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را براندازد و به جای آن، نظام مترقی جمهوری اسلامی را مستقر سازد.

دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری جوانان غیرتمندی است که با نام پاک خدای تبارک و تعالی، و به فرمان امام بزرگوار خویش با مشت های گره کرده به میدان آمدند تا شاهد شکوفایی دوباره اسلام باشند و پایه های ستمشاهی جباران را فرو ریزند.

این چنین بود که علیرغم تمام مضایق و دشواری‌ها، محرومان و مستضعفان، پای از رکاب انقلاب و امام خویش برنداشتند و مردانه همه مشقت‌ها را به جان خریدند. امروز نیز یاد خمینی کبیر (ره)، قلب مالامال از عشق پابرهنگان را به طپش وا می‌دارد و آنچنان شوری به پا می‌دارد که ذکرش، لرزه بر اندام طمع‌کاران و بدسیرتان می‌افکند.

اکنون مأموریت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) است و بی‌شک کم توجهی به این امور، از دست دادن دستاوردهای بزرگ انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.

جامعه بسیج كارگری استان چهارمحال و بختیاری نیز در ایام الله دهه فجر، دوشادوش مردم مسلمان و غیور ایران ضمن تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی)، در این مقطع حساس که نظام سلطه جهانی، هجمه خویش را بیشتر و بیشتر می‌کند و به انحاء مختلف، سعی در حصر و تضعیف و انحراف روحیه مبارزه‌طلبی و ظلم ستیزی ملت‌های مظلوم دارد، ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضوری گسترده و پرصلابت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای، سی و هفتمین فجر پیروزی را تبریک گفته و بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان می بندیم و اعلام می داریم همراه و هم صدا با سیل خروشان ملت ایران در راهپیمایی عظیم روز ۲۲ بهمن، فریاد عزت خواهی و ایستادگی سر خواهیم داد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: بیانیه ، شهرکرد ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.