یاسوج؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرها و نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و جشن سالگرد سی‌و‌هفتمین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرها و نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و جشن سالگرد سی‌و‌هفتمین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
 
راهپیمایی 22 بهمن از دقایقی پیش در شهرستان‌های هشت گانه و در شهرها و بخش‌ها و نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان آغاز شد.
 
امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همه آمدند از مرد و زن گرفته تا پیر و جوان، از دانشجو تا دانش‌آموز، از کارگر تا کارمند و از همه اقشار آمدند تا بار دیگر نشان دهند که از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
 
امروز در کهگیلویه و بویراحمد از یاسوج تا دنا، از گچساران تا باشت، از دهدشت تا بهمئی، از چرام تا لنده همه و همه آمدند و با شعارهای خود پاسخ محکمی به استکبار جهانی و زورگویان عالم دادند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.