جام ملت های آسیا 2016

ناظم الشریعه: جام ملت ها سخت است اما ایران حریف قدری است

تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری پرگل مقابل اردن ، گام خوبی از نخستین بازی برداشت.

سید محمد ناظم الشریعه در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: الحمدلله، بازی خوب بود؛ بالاخره تیمی که برای کم گل خوردن پا به بازی می گذارد شرایط را سخت می کند. اردنی ها در یک سوم زمین خود، دفاع می کرد و برای کم گل خوردن آمده بود و مقداری شرایط را برایمان سخت کرد ولی بچه ها تمام حرف ها را گوش کردند و همچنین تمام تلاش خود را کردند. ضمن اینکه اولین بازی همیشه سخت ترین بازی است.
 
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: تمام بازی ها سخت است مخصوصا فوتسال در آسیا خیلی پیشرفت کرده و فوتسال اروپا را نیز می بینیم که آن ها نیز تغییر کرده اند. و توقع از بچه ها این است که روز به روز آماده تر شوند و این طبیعی است اما ما زمانمان خیلی کم بود و باید قبول کنیم که این چند بازی را به عنوان بازی تدارکاتی در نظر بگیریم، و همین بازی های تدارکاتی هم سخت است.
 
ناظم الشریعه ادامه داد: نیمه نخست بازی به زور دو هیچ جلو بودیم اما بچه ها شرایط را قبول کردند و با شرایط سخت که تیمی که عقب نشسته و دفاع می کند کنار آمدند و توانستیم با دو شوت به گل برسیم. و جلو بیفتیم و در ادامه هم اکثر گل هایمان از روی شوت بود و این خیلی کمک می کند و نقطه قوتی برای تیم ما شده است و به این ها توجه می کنم.
 
ناظم الشریعه در انتها گفت: انشالله توقع ما این است که روز به روز بهتر شویم و این برای ما خیلی مهم است.

انتهای یام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار