نوزاد گم شده به آغوش مادر بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رییس بیمارستان هفده شهریور مشهد گفت تیم کاراگاهان پلیس بر اساس شواهد و قراین موجود موفق شدند سرنخی از طفل گم شده پیدا کنند.

دکتر کیومرث افسری ادامه دادسرانجام پس از ۳۰ ساعت تلاش کاراگاهان اداره جنایی,مخفیگاه متهم در منطقه سیدی مشهد شناسایی شد.

وی اظهار داشتبا توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، سرهنگ  بیدمشکی،رییس پلیس اگاهی خراسان رضوی دستور داد تا این پرونده به طور ویژه در دایره مبارزه با ادم ربایی و با نظارت مستقیم سرهنگ غلامی ثانی،رییس اداره جنایی مورد رسیدگی قرار گیرد.

افسری افزودمهم ترین سرنخ پلیس از این حادثه از دوربین های مدار بسته بیمارستان تامین اجتماعی ۱۷ شهریور به دست امد که تصویر زن جوانی است که نوزادی را در پتو پیچیده و با اضطراب از بیمارستان خارج می شود.

وی در مورد انگیزه این زن برای ربودن نوزاد ابراز داشتفرد خاطی برای جلوگیری از افسردگی همسر برادر خود که به تازگی فرزندخوانده خود را از دست داده است اقدام به این عمل کرده است.

سردار امیری مقدم، رییس پلیس خراسان رضوی هم در مورد راهکاری برای پیشگیری از رخداد چنین حوادثی گفتباید اموزش های ایمنی و مراقبتی به کارکنان مراکز درمانی در قالب بسته های امنیتی و حفاظتی مورد توجه جدی قرار گیرد تا کارکنان و کادر درمانی در مواجهه با چنین مواردی هوشیاری بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.