قزوین ؛

برگزاری دوره های تکمیلی مهارت در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: در راستای ارتقاء سطح فنی و کیفی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، دوره‌های تکمیلی مهارت در دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ فرهنگ میزانی  با اشاره به اینکه در راستای رفع عدم هماهنگی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و بازار کار سبب بروز مشکلات جدی برای جوانان شده است عنوان کرد: در همین راستا دانشگاه پیام نور استان قزوین دوره آموزشی مهارت‌های تکمیلی برای ورود به بازار کار در استان قزوین برگزار می‌کند.


رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین افزود: در حال حاضر دانشجویانی که در رشته‌های تحصیلی مختلف فارغ‌التحصیل می‌شوند مهارت لازم برای ورود به بازار کار را ندارند.

میزانی با اشاره به ویژگی‌ها و مزیت برگزاری این دور‌ه‌ها در  دانشگاه پیام نور استان قزوین، بیان کرد: دانشجویان علاوه بر آشنایی تئوری با دروس دوره‌های مهارتی تکمیلی را نیز برای ورود به بازار کار می‌گذرانند.

وی اظهار داشت: با گذراندن دوره‌های تکمیلی، دانشجویان با شرایط مطلوب‌تری وارد بازار کار شده و می‌توانند در رشته تحصیلی خود در بازار نیز مهارت‌های لازم و اولیه را کسب کنند.

میزانی با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتباط  بین بخش‌های مختلفی هم‌چون دانشگاه، صنعت و کشاورزی در استان قزوین مطلوب نیست، بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مناسب می‌توان بین این بخش‌ها ارتباط مطلوبی برقرار شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه قزوین قطب صنعتی کشور محسوب شده و در بخش کشاورزی نیز از جایگاه مناسبی برخوردار است تصریح کرد: برقراری ارتباط بین بخش صنعت، کشاورزی و دانشگاه نیازمند عزم تمامی دستگاه‌ها و افراد در استان و کشور است که نیاز به برنامه‌ریزی مدون و منظمی دارد.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.