شهنازی: همیشه برای پیروزی به میدان می‌رویم / در پلی‌آف بهتر خواهیم شد

سرمربی تیم والیبال سایپا معتقد است تیمش در مرحله پلی‌‌آف رقابت‌های لیگ برتر نمایش بهتری ارائه خواهند داد.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: خوشحالم که توانستیم با توجه به میزان هزینه‌ای که کردیم نمایش خوبی در دور مقدماتی داشته و در نهایت در جمع هشت تیم نهایی به مرحله پلی‌آف راه پیدا کنیم.

وی با بیان این مطلب که تیم سایپا پتانسیل کسب رتبه‌ای بهتر از ششمی را در پایان مرحله مقدماتی داشته است،‌گفت: توقع بیشتری از خودمان داشتیم و تصور می‌کردیم در رتبه چهارم یا پنجم قرار بگیریم. اما شکست خوردن تیم‌های بزرگ در هفته‌های پایانی رتبه ما را تبدیل به جایگاه ششم کرد. 

شهنازی افزود: بازیکنان خوبی در تیم سایپا هستند که می توانند در تیم ملی حضور داشته باشند و به والیبال ایران کمک کنند. امیدوارم درخشش این بازیکنان از چشم مربیان و کادر فنی تیم ملی دور نماند. 

سرمربی تیم سایپا خاطر نشان کرد: مدتی است که والیبال ایران به سمت نتیجه گرایی پیش رفته است و کمتر به پشتوانه سازی توجه می‌شود. در واقع از زمانی که پول زیادی در والیبال تزریق شد تیم ها بیشتر هزینه می‌کنند به دنبال قهرمانی هستند به همین دلیل به پشتوانه‌سازی توجه چندانی نمی‌کنند. 

شهنازی به مرحله پلی‌‌آف مسابقات لیگ برتر و هشت تیم راه یافته به این مرحله اشاره کرد و گفت: همه تیم‌ها شانس قهرمانی دارند. البته با توجه به پتانسیل بازیکنان و هزینه‌ای که تیم‌ها کرده‌اند این شانس برابر نیست اما برای همه وجود دارد.

وی درباره دیدار تیمش با شهرداری ارومیه گفت: در هر دیدار برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. بازیکنان من پرتلاش هستند و زحمات زیادی می‌کشند صمیمیت زیادی در تیم ما است که شاید در همه تیم‌ها وجود نداشته باشد. تلاش ما این است که در پلی‌آف نمایش بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار