زنجان؛

همكاري مردم رمز موفقيت پليس خدمتگذار است

جانشين فرمانده انتظامي استان با اعلام اينكه پليس آماده دريافت اطلاعات مردمي است گفت : همكاري خوب مردم، رمز موفقيت پليس خدمتگذار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفري گفت: برقراري ارتباط تلفني مردم با مركز 110 فوريت هاي پليسي و درخواست خدمات انتظامي ، ترافيكي و امنيتي كم نظير است .

وي افزود : همشهريان فهيم و آگاه استان زنجان در اين تماس ها همواره اطلاعات ارزشمندي را در جهت حفظ نظم و ارتقاء سطح امنيت اجتماعي در اختيار پليس قرار مي دهند و همين همكاري و حمايت مردم عزيز استان اولين رمز موفقيت پليس خدمتگذار است .

وي ضمن قدرداني از مردم شريف استان تاكيد كرد: مردم از برقراري تماسهاي غير ضروري و بي اهميت با مركز فوريت هاي پليسي 110 خودداري كرده و اجازه دهند با بهره برداري صحيح از اين خط، ارتباطي مطمئني در جهت خدمت به نيازهاي فوريتي و حساس و ضروري مردم باشد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: پليس 24 ساعته آماده دريافت اطلاعات مردمي در خصوص پيشگيري از وقوع جرائم است.

وي ادامه داد: ما هر كاري كه ميكنيم و هر زحمتي كه متحمل مي شويم براي مردم و بخاطر مردم بوده و خود ما از مردم و براي مردم هستيم .

جعفري با اشاره به تلاش پليس براي برقراري نظم و امنيت در جامعه گفت : مبارزه با سرقت ، مواد مخدر ، كنترل ترافيك ،پيشگيري از تصادفات ، مبارزه با قاچاق و ... با جديت در دستور کار پليس قرار دارد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همکاری ، رمز ، موفقیت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.