گمشده‌ای که بعد از 30 سال خودش را به یاد آورد + تصاویر

مردی کانادایی که سی سال پیش ناپدید شد حالا ناگهان خودش را به یاد آورده و بدین طریق پرده از معمای گم شدنش هم برداشته است.

به گزاش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان مردی کانادایی که سی سال پیش ناپدید شد حالا ناگهان خودش را به یاد آورده و بدین طریق پرده از معمای گم شدنش هم برداشته است. ادگار لاتولیپ در 21 سالگی گم شد و گفته می شد در آن زمان سن عقلی اش در سطح یک نوجوان 12 ساله بود. او سپتامبر 1986 بدون برداشتن داروهایش از خانه ی ای در کیچنر، اُنتاریو، ناپدید شد. مادر ادگار هم او را آخرین بار پس از آنکه ادگار دست به خودکشی زد و در بیمارستان بستری شد، دیده بود. 

پس از آن دیگر نه کسی ادگار را دیده یا خبری از او شنیده بود و مادرش می ترسید که مبادا مرده باشد یا مورد سوئ استفاده قرار گرفته یا به قتل رسیده باشد. تا اینکه بالاخره ژانویه گذشته مردی با یک هویت کاملا متفاوت ، ساکن در 120 کیلومتری شهر به مددکار اجتماعی اش گفت فکر می کند اسم حقیقی اش ادگار لاتولیپ باشد. او به تدریج خاطرات دیگری را از گذشته  به یاد آورد و پلیس هم پس از تایید نتیجه ازمایش دی ان ای، اعلام کرد آقای تولیپ زنده است.

پلیس می گوید پیش از آنکه ادگار گم شود در اثر سقوط ضربه ای به سرش وارد شده بود. این حادثه به حافظه اش آسیب وارد کرد به گونه ای که حتی نمی توانست اسم خودش را به یاد بیاورد بنابراین هویت جدیدی برای خودش درست کرد. 

مادر 76 ساله ادگار که منتظر دیدار فرزندش است درمصاحبه ای با «رکورد» گفت: فکرم کار نمی کند. شدیدا غافلگیر شدم. می خواهم با ادگا صحبت کنم و هرکاری از دستم بر می آید برایش انجام بدهم. فقط می خواهم ببینمش.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار