بهترین نرم افزارهای تدوین فیلم

اگر شما هم به دنبال نرم افزارهای حرفه ای ویرایش و ادیت فیلم هستید پیشنهاد می کنید این برترین ها را از دست ندهید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بادش بخیر آن زمان ها که ویدئو های نواری بود و با برش دادن صفحات و ظهور نوشته بر روی آن ها فیلم ها را ادیت می کردند، البته من خودم آن وقت ها نبودم؛ اما قدیمی ترها می گویند صفای آن بیشتر از تدوین با رایانه بوده است.حال در این گزارش مجموعه ای از برترین نرم افزار های ویرایش و ادیت فیلم را برای شما آماده کردیم. 

Magisto ( برای اندروید و آی او اس )

بهترین نرم افزارهای تدوین فیلم

نرم افزارهای ادیت فیلم مجیستو که خود را Movie Maker یا فیلم ساز معرفی می کند به شما اجازه می دهد تا ترانزیشن، افکت های گوناگون و ادیت های پایه را به فیلم های خودتان اضافه کنید، هم چنین می توانید با افزودن موسیقی، زیبایی ویدئوهایتان را چند برابر کنید.

Viva Video Editor (برای اندروید و آی او اس )

بهترین نرم افزارهای تدوین فیلم

این نرم افزار شاید برترین نرم افزار ویرایش فیلم موجود در گوگل پلی باشد. قابلیت های این برنامه بسیار گسترده است، از امکان ویرایش صحنه به صحنه ویدئو، افکت های بی شمار، اضافه کردن استیکر، شکل و … گرفته تا افزودن زیرنویس و دوبله همزمان از جمله ویژگی هایی است که این برنامه از آن بهره می برد. این برنامه به عنوان یکی از برترین اپ های ساخت اسلاید شو نیز کاربرد دارد. در پایان هم می توانید ویدئوی خود را به آسانی Export کرده و در صورت تمایل به صورت مستقیم در Facebook، Twitter و دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.


Cute Cut( برای ios)


بهترین نرم افزارهای تدوین فیلم


نرم افزارهای ادیت فیلم کیوت کات، تنها نرم افزار قدرتمندی است که امکان طراحی بر روی ویدئو را نیز ارائه می کند. همچنین در این برنامه قابلیت Drag & Drop نیز وجود دارد. شما به آسانی می توانید از ۳۰ ابزار  این نرم افزار استفاده کرده و طراحی را آغاز کنید!

Viddy ( برای اندروید و آی او اس)

بهترین نرم افزارهای تدوین فیلم

ویدی،درست برخلاف اسمش، نرم افزاری است که امکان افزودن افکت هایی بی نظیر و ساندترک ها را ممکن می سازد. قابلیت این نرم افزار در زیباسازی ویدئوها عالی است. کار را به اتمام برسانید و به آسانی آن را در توییتر، فیسبوک و دیگر سایت های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Reel Director ( برای آ او اس )


بهترین نرم افزارهای تدوین فیلم

نرم افزار Reel Director یا به بیان عامیانه تر Real Director به معنی کارگردان واقعی است. همانطور که از اسمش هم پیداست، نرم افزاری کاملا حرفه ای است! این نرم افزار از برترین افکت های پایه ادیت بهره می برد و زیرنویس هایی فوق العاده را ارائه می کند. این برنامه بیش از ۲۵ Transition یا افکت تعویض فریم دارد که به شما در داشتن ویدئو هایی جذاب یاری می رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار