آیت الله موحدی کرمانی در نطق تبلیغاتی:

کسانی باید در مجلس و خبرگان حضور پیدا کنند که جرأت مقابله با آمریکا را داشته باشند

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: کسانی باید در مجلس و خبرگان حضور پیدا کنند که جرأت مقابله با آمریکا را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی داوطلب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در برنامه تبلغیاتی که از شبکه تهران پخش شد،‌ گفت: نامزدهای انتخابات باید مراقب باشند و دقت کنند تا به وظایف خود جامه عمل بپوشانند.

وی با بیان اینکه خبرگان در وقت لازم رهبری را تعیین می‌کنند که به مردم اطمینان و آرامش می‌دهد، افزود: گاهی مخالفان موضوعی را مطرح می‌کنند مبنی بر اینکه در نظام اسلامی رهبر در رأس است و کسی نیست که رهبر را مواخذه کند، آنوقت بدینوسیله موضوع دیکتاتوری را مطرح می‌کنند که این اشتباه است و تحلیل غلطی است.

داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه قریب به 90 نفر از علمای طراز اول کشور در مجلس خبرگان حضور دارند، تاکید کرد: یکی از مسئولیت‌های علمای مجلس خبرگان بررسی شرایط است.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبری به چند نکته در رابطه با انتخابات تکیه کردند، اول حضور مردم است که یکی از برکات حضور گسترده مردم این است که قدرت نظام را بالا می‌برد و دشمن می‌گوید به نظامی که حکومت آن با مردم گره خورده نمی‌توان آسیب زد. 

وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات به نظام قدرت و امنیت می‌دهد، کسانی هم که نظام را قبول ندارند و در این کشور زندگی می‌کنند، به امنیت و عزت کشور پایبند هستند که الحمدلله با توجه به شرایط منطقه، کشور به دلیل حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه‌ها در کمال امنیت و عزت قرار دارد. 

داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات سعی کنند فرد اصلح را برگزینند البته همه کسانی که توسط شورای محترم نگهبان تایید شدند، افراد اصلحی هستند اما مردم به کسانی رای دهند که به ولایت ایمان بیشتری داشته باشند.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله نفوذ اشاره کرد و گفت: دشمن سعی دارد از طریق فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به کشور نفوذ کند، البته از همه مهم‌تر نفوذ فرهنگی و سیاسی است که مردم باید به این موضوعات توجه داشته باشند. 

وی مجالس خبرگان و شورای اسلامی را مراکز قدرت نظام عنوان کرد و گفت: آمریکا دست از سر مردم ایران برنمی‌دارد و قصد دارد با اسلام دشمنی کند. باید مراقب بود کسانی در این مجالس حضور پیدا کنند که جرأت مقابله با آمریکا را داشته باشند. 

داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: افرادی که رای می‌دهند بدانند که هر یک رای آنها مهم است و مجلس را تشکیل می‌دهد. رهبری فرمودند لیست‌ها را نگاه کنید اگر دیدید افرادی متدین، انقلابی و ولایت‌مدار این لیست‌ها را ارائه کردند به آنها رای دهید.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی افزود: هر یک رای ما قیمت بالایی دارد چرا که به دنبال آن مجلسی مقتدر، ولایی و انقلابی تشکیل می‌شود لذا مردم باید در انتخاب‌شان دقت کنند.

وی با بیان اینکه باید به زمان و شرایط کنونی در انتخاب افراد توجه کرد،‌ افزود: انتخابات یک مسئله ملی است و باید افرادی را انتخاب کرد که به خوبی زمان خود را می شناسند چرا که این افراد دچار اشتباه نخواهند شد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در ادامه تصریح کرد: معتقدم زمان، زمان حساسی است و نیاز است انسان‌های بیدار و آگاه و انسان‌هایی که می‌توانند برنامه صحیحی داشته باشند به دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان وارد شوند تا بتوانند از این طریق به مشکلات معیشتی و زندگی مردم بپردازند.

موحدی کرمانی در ادامه با اشاره به تاکید قرآن به حضرت موسی (ع) گفت: قرآن به موسی گفت که تو وظیفه داری مردم را از تاریکی دربیاوری و همچنین پیغمبر اکرم(ص) در احادیث سفارش کرده‌اند که باید انسان‌ها را از تاریکی بیرون آورد، لذا ما هم باید این کار را بکنیم و به مردم آگاهی دهیم و اگر دیدیم فردی رغبتی برای حضور در انتخابات ندارد او را برای حضور در انتخابات ترغیب کنیم.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز افزود: بنده امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد تا مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب کنیم.

انتهای پیام/




برچسب ها: مجلس ، انتخابات ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.