منصوریان :بیرانوند لایق فحاشی ها نبود/ صدایم شبیه محسن چاوشی شده است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از پیروزی برابر استقلال خود را با خواننده مطرح موسیقی کشورمان مقایسه کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانعلی رضا منصوریان در نشست  خبری پس از دیدار مقابل استقلال در رابطه با پیروزی تیمش گفت:  2 نکته مثبت در نفت وجود داشت که منجر به پیروزی ما شد. اول اینکه ما بعد از شکست مقابل الجیش کار تاکتیکی نکردیم و فقط از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان کار کردیم و دوم اینکه گروه آنالیز ما استقلال و تک تک بازیکنان این تیم را به خوبی مورد آنالیز قرار دادند. می‌دانستیم آنها روی ارسال از کناره‌ها موفق هستند. به خصوص یعقوب کریمی ار چپ و میلاد فخرالدینی از راست  این کار را خوب انجام می‌دهند. در کل بازی خوبی بود و امیدوارم هوادارن راضی شده باشند. البته ما هوادار زیادی در ورزشگاه نداریم.

منصوریان گفت: وقتی از جام حذفی کنار رفتیم و مقابل استقلال شکست خوردیم خیلی‌ها به من تهمت زدند و حرف‌های بدی گفتند که من به استقلال راه می دهم. عاشق هواداران استقلال و این تیم هستم  ولی هیچ وقت کم‌فروشی نکردم. جلوی تیمی بازی می‌کردم که از صمیم قلب دوستش دارم. ما هوادار نداریم و باید این نقیصه را با بازی خوب جبران کنیم.

وی در مورد شعارهای هوادارن استقلال  علیه علیرضا بیرانوند گفت: لیاقت بیرانوند این شعارها نبود. او حقش نبود این حرف‌ها را بشنوند. این بازیکن 25 ساله در آینده عملکرد خوبی داشته باشد. خیل از بازیکنان بودند که در دقیقه 90 به استقلال یا پرسپولیس رفتند. اول فصل بحث حضور بیرانوند در استقلال مطرح بود اما در وسط فصل بحث حضور او در پرسپولیس مطرح شد.

سرمربی نفت تهران گفت: لازم نبود اینقدر علیه بیرانوند فحاشی شود. من به او گفته بودم در طول بازی آرامشش را حفظ کند. جمعیتی که امروز در ورزشگاه هوادار استقلال بود به بیرانوند گفتم در تیم ملی از تو حمایت می‌کند. باید تجربه کسب کنیم و از این پیچ و خم ها  بگذری تا بتوانی روزی پا جای عابدزاده و مهدی رحمتی بگذاری. او هم آرامشش را خوب حفظ کرد ولی من در رختکن بابت فحاشی‌هایی که به او صورت گرفت از بیرانوند  عذرخواهی کردم.

منصوریان در مورد  داوری گفت: در روزهایی که می‌باختیم هم از داوری صحبت نکرده و حالا بعداز برد هم این کار را نمی‌کنم. صحنه‌ای که استقلالی‌ها متعتقدند توپ به دست بازیکن ما خورده را از دور دیدم و نمی‌دانم آیا هند اتفاق افتاده یا نه. به هر حال داور در یک لحظه تصمیم گرفت و آن ادامه بازی بود.شاید در برنامه 90 مشخص شود که پنالتی اتفاق افتاده اما ما در تیم نفت ادبیاتی را دنبال می‌کنیم و آن احترام به داوری است.  به همین خاطر در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم. چه اتفاق به نفع ما باشد و چه به ضرر ما. ما در هفته گذشته از داوری ضربه خوردیم.

وی در  در مورد اینکه آیا داوری امروز به سود تیم خاصی بوده است، اظهار داشت: ما تیم خاصی نیستیم در کل 30 هوادار هستیم و اگر در بازی آسیایی 10-15 هزار هوادار می‌آید آنها هوادار استقلال و پرسپولیس هستند. ما کم‌جمعیت‌ترین تیم لیگ هستیم که شاید در بین تیم‌های لیگ یکی هم هواداران ما کمتر باشند. کارکنان شرکت نفت و خانواده‌هایشان به ورزشگاه نمی‌آیند. فقط 20-30 نفر از شرق تهران به ورزشگاه می‌آیند که شاید به آنها تی‌شرت بدهیم که ما را بیشتر تشویق کنند.

منصوریان در ادامه تاکید کرد: بچه‌های ما آرزو دارند روزی در پرسپولیس یا استقلال بازی کنند. ما در مورد داوری حرفی نداریم  و به عملکرد آن ها احترام می‌گذاریم. از پرویز مظلومی هم تشکر می‌کنم که در بازی با الجیش به ورزشگاه آمد. خیلی‌ها می‌گفتند او آمده تا ما را آنالیز کند ولی او می‌توانست این کار را از خانه انجام دهد.

سرمربی نفت در مورد حضور کی‌روش در ورزشگاه ادامه داد: جوانان ما نمی‌دانستند کی‌روش به ورزشگاه می‌آید و اگر از این موضوع مطلع می‌شدند شاید استرس می گرفتند. آنها بسیار ساده بازی کردند. من بسیار خوشحال می‌شوم که بازیکنانم به تیم ملی دعوت شوند و بازیکنان ما می‌توانند لباس تیم ملی را بپوشند.به شرطی که جایگاه نفت در جدول تغییر پیدا کند. نه من و نه بازیکنان تیم نمی‌دانستیم که کی‌روش به ورزشگاه می‌آید.

وی در پایان ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به خاطر گرفتگی صدایش به شوخی به آنها گفت:امروز صدایش شبیه به محسن چاوشی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
با همه شوخی با سلطان چاوشیم شوخی؟!
صداش تکه دیگه به خودت تشبیه نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
چاوشی :|
آخرین اخبار