افشارزاده:

حمایتمان از کادر فنی همچنان پابرجاست

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید براینکه برای موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران تمام توانش را به کار خواهند گرفت افزود:حمایتمان همچنان از کادر فنی و بازیکنان پابرجاست.

حمایتمان از کادر فنی همچنان پابرجاستبهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی استقلال مقابل تیم نفت اظهار داشت: استقلال روز گذشته بازی خوبی را انجام داد و ما موقعیت‌های گلزنی بسیاری داشتیم که نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. به تیم نفت هم تبری می گویم که توانستند برنده میدان باشند، در هر صورت تمام تلاش مجموعه استقلال کسب سهمیه و قهرمانی در لیگ برتر است همان طور که می دانید استقلال هفته ها صدرنشین لیگ برتر بود اما در بازی های اخیر نتوانستیم آن طور که باید عملکرد خوبی داشته باشیم در هر صورت تیم در حال حاضر در رتبه دوم قرار دارد و امیدوارم با تلاش و درایت بازیکنان و مجموعه استقلال بتوانیم روند خوبی را مانند گذشته در پیش بگیریم و صدر جدول را از آن خود کنیم.
 
وی افزود:به هواداران قول می دهم شرایط تیم استقلال از این که هست بهتر شود به نظر من قشنگی فوتبال به این خواهد بود که گاهی می بریم و گاهی می‌بازیم. از هواداران تیم محبوب استقلال می خواهم صبور باشند و این اطمینان را به آنها می دهم که استقلال به روزهای خوب خود باز می گردد چرا که پتانسیل این امر را دارد که با کسب هر دو جام سالی تاریخی را رقم بزند بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم و برای موفقیت استقلال تلاش کنیم.
 
افشارزاده افزود:همچنان به حمایت خود از کادر فنی و بازیکنان ادامه می دهم و از اعضای تیمم می خواهم تلاش خود را بیشتر کرده و استقلال را به جایگاهی که مشخص است برسانند و باید بگویم اصلا بحث تغییر کادرفنی درکار نخواهد بود و با یک باخت آن هم پس از 17 هفته مربی را برکنار نمی‌کنند، مطمئن باشید به زودی به صدر جدول باز خواهیم گشت.
 
وی درباره شعار هواداران علیه خود گفت: هواداران یکی از ارکان اصلی فوتبال به حساب می آیند و به طور حتم بدون وجود آنها استقلال نمی‌تواند پیروز باشد اما در هر صورت وظیفه اصلی من تقویت تیم و به طور حتم برای موفقیت استقلال و خوشحال کردن هواداران تمام توانم را به کار می گیرم و همه با هم تلاش می کنیم نتایج تیم به دلخواه هواداران پیش برود به طور کلی بهتر است در این مورد صحبت نکنم چرا که همه مرا می شناسند و تا روزی که در باشگاه استقلال هستم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره داوری این دیدار بیان کرد: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبتی انجام دهم که خدایی ناکرده اشتباهی صورت گیرد اما بهتر است در مورد صحنه پنالتی کارشناسان داوری نظر خود را اعلام کنند اما به نظرم آن طور که شواهد نشان می دهد یک پنالتی برای تیم ما گرفته نشد و این مساله باعث شد یک امتیاز حساس دیدار با نفت را از دست دهیم و باید بگویم از دست دادن همین تک امتیازها در پایان فصل می تواند به ضرر ما باشد بنابراین از کمیته داوران می خواهم برای بازی های بزرگ داوران شناخته شده را لحاظ کنند و بهتر خواهد بود داوران منصفانه و آگاهانه قضاوت کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار