مذاکره افشارزاده و مجیدی تکذیب شد/به تعویق افتادن جلسه هیأت مدیره

برخلاف شایعات منتشره درباره مذاکره فرهاد مجیدی و افشارزاده این دو تاکنون هیچ مذاکره ای با یکدیگر نداشتند.

مذاکره افشارزاده و مجیدی تکذیب شد/به تعویق افتادن جلسه هیأت مدیره
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که برخی رسانه ها مدعی شده اند فرهاد مجیدی مذاکراتی را با بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال داشته است اما این خبر تکذیب شد.

بهرام افشارزاده در این خصوص گفت: مذاکره ای طی روزهای گذشته با فرهاد مجیدی نداشته ام، از طرفی نیز باید بگویم اصلا مجیدی در ایران نیست که چنین مسائلی را برخی رسانه ها مطرح می کنند. این طور که به من اطلاع داده شده قرار است مجیدی بازیکن بزرگ استقلال طی روزهای آتی به ایران بیاید و در تمرین آبی پوشان و در بازی استقلال مقابل گسترش فولاد در ورزشگاه حضور پیدا کند که ما نیز از این مسئله استقبال خواهیم کرد.

* برهانی در ترکیب استقلال

آرش برهانی مهاجم آبی پوشان که در 2 دیدار گذشته استقلال مقابل ذوب آهن و استقلال اهواز در لیست 18 نفره قرار نگرفته بود با تصمیم پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال برای دیدار برابر نفت تهران در هفته بیستم لیگ برتر در لیست آبی پوشان قرار گرفت.
دیدار نفت تهران – استقلال از ساعت 17:10 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

*جلسه هیأت مدیره استقلال

با توجه به اینکه اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال هفته گذشته جلسه ای را برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل ندادند، از همین رو انتظار می رفت در هفته جاری جلسه ای را برگزار کنند اما برگزاری جلسه هیأت مدیره آبی پوشان به هفته های دیگر موکول شده است.

مسئولان باشگاه استقلال تا پس از برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برگزاری جلسه ای را در دستور کار خود قرار نخواهند داد، بنابراین قرار است اولین جلسه اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال بعد از 7 اسفند ماه سال جاری برگزار شود. این خبر از سوی شهاب جهانیان سخنگوی باشگاه استقلال تایید شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار