قم؛

مستقر شدن اکیپ های امدادی و خدماتی در راه های استان قم

معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: اکیپ‌های امدادی، راهداری، پلیس راه و دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروز 95 با آمادگی لازم در راه‌های ارتباطی استان مستقر می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محسن بهشتی در ششمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان قم از آمادگی دستگاه‌های اجرایی، امدادی و پلیس راه برای خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین نوروز 95 خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی استان مستقر خواهند شد. 

 وی افزود: نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان باید در مدت زمان اندک باقی مانده با استفاده از GIS شناسایی و نسبت به ایمن‌سازی آنها پیش از آغاز سفرها اقدام شود و به این منظور کمیته‌ای برای شناسایی این نقاط تشکیل شده و تصمیمات آن به منزله مصوبه این کمیسیون خواهد بود. 

 معاون امور عمرانی استانداری قم در ادامه بر لزوم ایجاد مجتمع‌های خدمات بین راهی، احداث مسجد و نمازخانه در محور قم به گرمسار تأکید کرد.

  در این جلسه رئیس پلیس راه استان با ارائه گزارشی از آمار تصادفات در 10 ماه گذشته سال جاری، اظهار کرد: در این مدت آمار تصادفات جاده‌ای در استان قم بیش از 10 درصد کاهش داشته است. 

 اردشیر جمشیدی‌راد در پایان اصلی‌ترین علت تصادفات را سرعت غیر مجاز با 31 درصد عنوان کرد و افزود: سبقت غیر مجاز و خواب‌آلودگی رانندگان در رتبه‌های بعدی علل تصادفات قرار دارند. 

 انتهای پیام/گ
برچسب ها: قم ، مستقر ، شدن ، اکیپ ، امدادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.