قم؛

انتقال معارف اهل بیت(ع) به جهانیان بهترین راه صدور انقلاب اسلامی

نماینده آیت‌الله سیستانی در قم اظهار کرد: در شرایط فعلی جهان باید با تکیه بر معارف اهل بیت(ع) و آموزه‌های دین مبین اسلام فرهنگ ناب اسلامی را به جهان منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی صبح امروز در دیدار هیئت امنای مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه برطرف کردن نیاز مستضعفین از منت‌های خدا بر سر خیرین است، بیان کرد: شما به جایی رسیدید که می‌توانید به مستضعفین و نیازمندان خدمت فکری و مادی ارائه دهید و این کار ارزش و جایگاه بالایی نزد خدای متعال دارد.

وی با بیان اینکه کارهایی که انجام می‌دهید باید رنگ خدایی داشته باشد و با خلوص انجام شود،گفت: نیت الهی ثواب و پاداش کار را چندین برابر می‌کند و شما باید قدر این کار را بدانید و خدا را شاکر باشید که توفیق خدمت نصیبتان شده است.

نماینده آیت‌الله سیستانی در قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز در دنیایی هستیم که فساد همه جا را فراگرفته و غربی‌ها با رسانه‌های خود به شدت علیه ایران و تشیع تبلیغ می‌کنند،بیان کرد: در این شرایط ما باید با تکیه بر معارف اهل بیت(ع) و آموزه‌های دین مبین اسلام فرهنگ ناب اسلامی را به جهان منتقل کنیم و بدانیم که صدور انقلاب با انتقال معارف اسلامی به جهان محقق می‌شود.

 

شهرستانی با اشاره به اینکه بهترین نیروها و بهترین فکرها را در کشور در اختیار داریم، تاکید کرد: امروز در مهمترین سازمان‌های جهان از جمله ناسا و بیمارستان‌های مهم دنیا نیروهایی از ایران و کشورهای جهان سومی مشغول به فعالیت هستند، ما باید برای این افراد در کشور زمینه کار را فراهم کنیم تا این افکار در کشور بمانند.

 وی در پایان با بیان اینکه احترام و ارزش قائل شدن برای یکدیگر می‌تواند مشکلات کشور را رفع کند،تصریح کرد: خیرین جایگاه خوبی در بین مردم دارند و باید فراتر از خط و خطوط سیاسی این مسائل را بین مردم مطرح کنند و در ارتقای فرهنگ مردم اثرگذار باشند.

 

انتهای پیام/ف
برچسب ها: انتقال ، معارف ، اهل ، بیت ، جهانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.