قم؛

برنامه های ویژه نوروز شهرداری قم از 27 اسفندماه آغاز می شود

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از آغاز برنامه‌های ویژه نوروز شهرداری قم برای میزبانی از مسافران از 27 اسفندماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، سیدامیر سامع با اشاره به برنامه‌های نوروزی شهرداری قم برای میزبانی از زائران و مسافران بیان کرد: شهرداری با تشکیل ستادهای هماهنگی و خدمات‌رسانی داخلی و همچنین با استفاده از توان دستگاه‌های مسئول در حال زمینه‌سازی برای میزبانی شایسته از زوار و مسافران است.

 وی با تاکید بر ضرورت تأمین بیشترین بهره‌وری در ایام نوروز، گفت: جلساتی با دستگاه‌های زیر مجموعه شهرداری و استانی برگزار خواهد شد تا همه شهر یکپارچه با هماهنگی در خدمت مردم باشند.

 

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم در خصوص برنامه‌های ویژه نوروز شهرداری برای میزبانی از مسافران از 27 اسفندماه آغاز خواهد شد،اظهار کرد: ستادها و مناطق مختلف شهرداری تا پایان نوروز بستر سفری آرامش‌بخش و مناسب را برای مردم فراهم خواهند کرد.

 سامع آماده کردن فضاهای سبز و بوستان‌ها برای حضور مسافران و همشهریان در ایام نوروز را از دیگر برنامه‌های شهرداری در این ایام عنوان کرد و گفت: رعایت مباحث شهروندی و همکاری با شهرداری زمینه خدمت‌رسانی بهتر به مردم را در این ایام فراهم می‌کند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مسافران و زائران با توجه به برنامه‌های اطلاع‌رسانی شهرداری از نصب چادر در معابر اصلی و بلوار زائر خودداری کنند تا مشکلی در تأمین نظم و انضباط شهری و ایمنی مردم ایجاد نشود.

 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.