اژدهای قاچاق به ایران آمد! /چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟ /حراج ساعت 200 میلیونی احمدی نژاد

در زیر گزیده ای از مهمترین عناوین خبری گروه وبگردی را مشاهده می کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم.



ایران به عربستان هشدار نظامی داد

این هشدار پس از اعزام جنگنده های سعودی مطرح شد و همچنین پس از آنکه روسیه خطر آغاز جنگ جهانی سوم را به جبهه مقابل گوشزد کرد.



برای لاغر شدن تعداد وعده‌های غذایی خود را بیشتر کنید

یک کارشناس ارشد تغذیه به افرادی که قصد لاغر شدن دارند، توصیه کرد: تا حجم وعده‌های اصلی غذایی خود را کاهش داده و در عوض تعداد وعده‌های غذایی را افزایش دهند.



صدور کارت هوشمند ملی 15 روزه شد

مدیرکل نگهداری و مهندسی عملیات سازمان ثبت احوال کشور گفت: یک سری تجهیزات به منظور افزایش سرعت صدور کارت ملی خریداری کرده‌ایم که بزودی نصب می‌شود و با انجام این کار ظرف 15 روز از زمان ثبت درخواست، کارت هوشمند ملی چاپ می‌شود.



چرا اپل محصولاتش را در چین تولید می‌کند؟

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا شرکت اپل محصولاتش را در چین تولید می‌کند؟ احتمالا بسیاری از شما تصور می‌کنید علت اینکه آیفون در آمریکا تولید نمی‌شود، قیمت پایین نیروی کار و ارزان تمام شدن هزینه تولید در چین است ولی راز اصلی تولید آیفون در چین فراتر از هزینه است.



اژدهای قاچاق به ایران آمد!

نایب رییس اتحادیه باغداران از پر شدن بازار میوه‌ از میوه‌های تابستانه قاچاق خبر داد.



امکان تصویربرداری از جریان خون انسان با دستاورد محققان ایرانی

محققان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در همکاری مشترکی با پژوهشگران مرکز تحقیقات پزشکی مشهد، نمونه‌های آزمایشگاهی رادیودارویی را طراحی کرده‌اند که تصویربرداری از جریان خون انسان را امکانپذیر کرده است.



با این روش ها پادشاه قلب همسرتان باشید

اگر می خواهید فرمانده قلب همسرتان باشید، در روابط تان به او اطمینان بدهید که هیچ چیزی بین شما ایجاد اختلاف نخواهد کرد.



وقف ۱۰ میلیاردی یک عروس و داماد

یک زوج جوان تمام اموال و دارایی های خود را به ارزش بالای ۱۰ میلیارد ریال وقف اهل بیت (ع) کردند به گزارش جهان، موقوفات ثبت شده در ماه جاری واقفان با نیت های مختلف اموال و املاک خود را در سازمان ثبت اسناد به عنوان موقوفه ثبت رسمی کردند.



سرنوشت جوانان گمشده در دل کویر چه شد؟

هر کس به کویر سری زده باشد می داند که کویر عمقی دارد که گاهی گم شدن در آن «پیدا شدن» را سخت می کند.



فروش اینترنتی قورباغه برای مقابله با زیکا

دولت آرژانتین اعلام کرد فروش قورباغه به صورت اینترنتی و با قیمت پایین (حدود 100 پزو معادل تقریبا 4 هزار تومان) به منظور مبارزه بیولوژیکی با پشه ناقل ویروس زیکا در این کشور را آغاز کرده است.



۴ بانک ایرانی که لغو تحریم نشدند

با وجود اجرایی شدن برجام ۴ بانک ایرانی همچنان با تحریم های ثانویه آمریکا مواجه اند و شرکت ها یا افراد غیر آمریکایی نمی توانند با این بانک ها مراوده داشته باشند.



نوسازی بیمارستان‌های فرسوده تهران ممنوع است!

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از فرسودگی و مقاوم نبودن سه چهارم بیمارستان‌های تهران خبر داد و گفت: به هیچ وجه با نوسازی بیمارستان‌های فرسوده تهران موافق نیستم چراکه نه استانداردهای روز دنیا در بناهای فرسوده می‌تواند اعمال شود و نه این عملیات از نظر زمانی و بار مالی مقرون به صرفه است.



طلا نخرید!

یک استراتژیست برجسته بازار طلا به سرمایه‌گذاران بین‌المللی توصیه کرد که خرید طلا در شرایط کنونی به‌هیچ‌وجه تصمیم هوشمندانه‌ای نیست.



لامپ‌هایی که ویتامین D۳ تولید می‌کند

محققان ایرانی موفق به طراحی لامپ هایی شدند که می تواند علاوه بر روشنایی، ویتامین D۳کلسیم نیز تولید کند این لامپهای پرتوزا برای جلوگیری از پوکی استخوان در کهنسالی مفید هستند.


اعداد مرگ و زندگی در برگه آزمایش

تری‌گلیسیرید، یک نوع چربی موجود در خون است که اگر میزانش از حدی بالاتر برود، باعث ایجاد پلاک در رگ‌های خونی شده و انسداد رگ‌های خونی را به‌دنبال می‌آورد. افزایش تری‌گلیسیرید در خون می‌تواند شما را درمعرض خطر حمله قلبی یا سکته مغزی قرار دهد.



هر۵ثانیه یک ایرانی‌جان خود را از دست می دهد!

معاون بهداشت وزارت بهداشت مصرف سیگار میان دانش آموزان تهرانی را 31 درصد عنوان می کند.



شایعه داغ قاچاق طلا چیست؟

قیمت جهانی طلا در کوتاه‌مدت را بین هزار و ٢١٤ تا هزارو ٢٥٠ دلار در هر اونس در نوسان ذکر می‌کند که نشان از عدم کاهش قیمت اونس دارد.


عکس/این پسر درخواست بازیگر زن ایرانی را رد کرد

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون ، عکسی از یک کودک منتشر کرد که حاضر نشده با او عکس یادگاری بگیرد.



شیر و چای را مخلوط کنیم یا نه؟

خیلی‌ها عادت دارند چای را با شیر بنوشند. ریشه این رسم و عادت از انگلستان آمده که پس از مدتی به هندوستان هم کشیده شد و در میان ما ایرانی‌ها هم طرفدارانی پیدا کرد. اما آيا اين تركيب مواد مغذي درون شير را نابود مي كند؟



ساعت احمدی نژاد به حراج گذاشته می‌شود

رئیس ستاد دیه کشور از حراج هدیه رئیس جمهور سابق به ستاد دیه برای آزادی زندانیان خبر داد.



چندش‌آور ترین رستوران جهان/ از خوراک سمندر تا پای آبپز کروکودیل!+تصاویر

بعضی رستوران‌ها برای جذب مشتری از غذای خوشمزه با ظاهری جذاب و هیجان ‌انگیز استفاده می‌کنند، اما در این میان رستوران‌هایی هم هستند که خیلی به این موضوع اعتقاد ندارند و می‌خواهند متفاوت باشند.



واقعا این میوه‌ها چمدانی وارد می‌شوند؟!

چند وقتی می شود که وزارت جهاد کشاورزی خبر از ممنوعیت واردات میوه به جز چند قلم کالایی که در داخل تولید نداریم می کند اما رصد بازار چیز دیگری را نشان می دهد.



چگونه در 60 ثانیه به خواب رویم؟

بی‌خوابی یکی از مشکلات جوامع امروز است و بسیاری گرفتار آن هستند. رژیم غذایی نامناسب، خیره شدن طولانی مدت به صفحه مانیتور یا گوشی هوشمند و استرس از جمله دلایل بی‌خوابی هستند.


بازداشت یک فروشنده اینترنتی نوزاد

زنی جوان که در شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات عجیبی به خرید و فروش نوزاد دست می‌زد به دام افتاد.



در مریخ خانه بسازید! +عکس

ناسا به شما امکان می‌دهد خانه‌ای را روی مریخ طراحی کنید و بسازید.




شگردهای جدید کلاهبرداری‌ در بازار موبایل

اگرچه فروش گوشی‌های تعمیرشده به جای نو، گران‌فروشی لوازم جانبی، برداشتن لوازم جانبی اصل گوشی نو، تبلیغات دروغ درباره ضدآب و ضد ضربه بودن، از شگردهای مرسوم کاسبی در بازار گوشی موبایل است، اما عمق مشکل زمانی نمایان می‌شود که کار به فروش روغن ضدخش نانو برای صفحه نمایش به قیمت 200 هزار تومان می‌رسد!


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار