افزایش سرسام‌آور مخارج فرزندآوری در انگلیس

هزینه فرزند‌آوری و بزرگ کردن کودک در انگلیس با 65 درصد افزایش نسبت به سال 2003، به بالاترین سطح رسید.

یه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «گاردین»؛ مطالعات اخیر در انگلیس نشان داده است فرزندآوری و بزرگ کردن کودک، بیش از 230 هزار پوند برای خانواده های انگلیسی هزینه در بر دارد.

بنابر پژوهشهای مرکز تحقیقات تجاری-اقتصادی انگلیس، هزینه بزرگ کردن فرزندان تا 21 سالگی در انگلیس نسبت به سال 2003 بیش از 65 درصد افزایش داشته است. انگلیسی ها باید 231 هزار و 843 پوند برای مخارج هریک از فرزندان خود اختصاص دهند که از این مبلغ، 70 هزار پوند صرف فرزندآوری و 74 هزار پوند صرف مخارج تحصیلات می شود.

این مبلغ هزینه متوسط فرزندآوری و تحصیلات در انگلستان است و در صورتی که خانواده ها به دنبال خدمات خصوصی و غیر دولتی باشند، این مبلغ به 373 تا 500 هزار پوند می رسد.

در بخشی از گزارش مرکز تحقیقات تجاری-اقتصادی انگلیس آمده است، هزینه بزرگ کردن فرزند در انگلیس نسبت به سال گذشته میلادی 4.3 درصد افزایش یافته است که نسبت به تورم 0.2 درصدی، افزایش چشمگیری به نظر می رسد.

با افزایش مخارج بزرگ کردن فرزند در انگلیس، خانواده ها تمایل کمتری به فرزندآوری نشان داده اند و با تداوم این روند، به نظر می رسد تا سالهای آینده، دولت انگلیس برای فرزندآوری خانواده ها، به اتخاذ سیاستهای جدیدی روی آورد. بالاترین نرخ فرزندآوری در انگلیس با 875 هزار و 972 تولد، به سال 1964 باز می گردد. این در حالی است که بین سالهای 2001 تا 2012، بیش از 729 هزار کودک در انگلیس متولد شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار