قزوین ؛

دهکده طبعیت نیازمند 7 میلیارد ریال اعتبار است

در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین ضرورت اختصاص ۷ میلیارد ریال برای ادامه فعالیت دهکده طبیعت در بوستان باراجین بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛فاطمه اشدری رئیس کمیسیون فرهنگی شورا  گفت: ارائه گزارش شفاف از قرارداد پروژه و اعلام هزینه هایی که شهرداری قزوین تاکنون برای آن انجام داده از خواسته های شورای شهر است.

اشدری ضمن مخالفت با اختصاص بودجه هفت میلیارد ریالی به پروژه تصریح کرد: میزان اعتباری که برای تأمین علوفه و مواد غذایی حیوانات این دهکده درنظر گرفته شده منطقی نبوده و نیازمند بازنگری است.

وی اضافه کرد : تا مستندات و قراردادهای شفاف این پروژه به شورا ارائه نشده با اختصاص بودجه در این بخش مخالفیم.

محمدرضا صدیقی گفت: با افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی بودجه دهکده طبیعت در سال ۹۵ موافقیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک نیز با تأکید بر اینکه دهکده طبیعت در کشور پروژه ای منحصر به فرد است گفت: تجهیزات، امکانات و بخشهای مختلفی که در این مجموعه به کار گرفته شده در دیگر پروژه های مشابه کشور وجود ندارد.

حکمت الله داودی بیان کرد: تلاش برای رفع و یا به حداقل رساندن مشکلات پروژه از مهمترین اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد تا شاهد بالندگی هرچه بیشتر این پروژه در سطح ملی و بین المللی باشیم.

در ادامه این جلسه شیوا شهرام فر نماینده شهردار مستندات خود را درباره دهکده طبیعت بیان کرد و ادامه داد: این پروژه در یک سال اخیر ۳۹۶ میلیون تومان درآمد داشته و اعتبار هفت میلیارد ریالی که قرار است به این پروژه اختصاص یابد ادامه حیات آنرا تضمین می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.