آموزش از راه دور تنها با 200 هزار تومان

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر در کل کشور مدارس آموزش از راه دور در حال فعالیت هستند که افراد می‌توانند در گروه سنی اول متوسطه تا بزرگسالان در این مدارس ثبت‌نام کنند.

گرد معاون وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: امسال یازدهمین سال فعالیت‌ مدارس آموزش از راه دور است. مدارس آموزش از راه دور یکی از شیوه‌های آموزشی محسوب می‌شود اما در راستای عدالت آموزشی برای آن دسته از دانش‌آموزان لازم التعلیم که امکان حضور فیزیکی در کلاس را ندارند می‌توانند در این مدارس شرکت کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزانی که از لحاظ سنی بنا به دلایلی مشغول کار هستند، می‌توانند در این مدارس ثبت نام کنند و افراد از دوره‌ی متوسطه اول تا مقطع بزرگسالان می‌توانند در این مدارس شرکت داشته باشند.

وی در خصوص مبالغ دریافتی از این دانش‌آموزان ادامه داد: بسته به شرایط استان‌ها و تعداد واحدهای درسی از آنها مبالغی دریافت می‌شود. ما از واحد 5000 تومانی تا 11 هزار تومانی داریم که به طور میانگین در یک نیم سال از 150 هزار تومان تا 200هزار تومان از آنها گرفته می‌شود.

وی در پایان گفت: این مدارس در تمامی شهرهای کشور دایر هستند و تقریبا 1703 مدرسه فعال در این زمینه داریم که مشغول خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان هستند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار