ساری؛

تدارک عیدانه مازندرانیها

دستگاههای خدمات رسان مازندران برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در ستاد خدمات سفر استان گفت: پذیرایی با غذاهای محلی در همه مبادی ورودی استان و اهدای جوایز به نخستین مسافرانی که همزمان با سال تحویل وارد استان می شوند عیدی مازندرانیها به مسافران نوروزی است.

دلاوربزرگ نیا گفت: از گردشگرانی که به مازندران سفر می‎کنند در ارتباط با وضعیت خدمات‌دهی دستگاهها و واحدهای تفریحی نیز نظرسنجی می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران نیزگفت : 70 پایگاه امداد و نجات تعطیلات نوروز به مسافران خدمات می دهند.

مهدی ولیپور از تلاش برای ایجاد فضایی برای اسکان اضطراری مسافران در کنار پایگاههای هلال احمر مازندران خبر داد افزود : چهار هزار نیروی امدادگر و اعضای جمعیت هلال احمر در این ایام به مسافران خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.

مدیرنظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران هم گفت : گشت های مشترک نظارت بر واحدهای صنفی و اقامتی انجام می شود تا تخلفی از نظر قیمت و بهداشت مواد غذایی صورت نگیرد.

حسین اصغرزاده افزود : اجرای نظارت بر واحدها و اماکن مستقر در سواحل دریا، پارک های تفریحی ، توقفگاه ها ، اماکن زیارتی و پایانه های مسافربری از جمله اقداماتی است که کمیته نظارت و تنظیم بازار انجام می دهد .

وی از آغاز گشت های مشترک نوروزی از 15 اسفند در استان خبر داد و گفت: فعالیت این گشت ها تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، عیدی ، نوروزی ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.