جیوانی در تمرین استقلال؛

بازیکن خارجی مدنظر استقلالی‌ها در ایران/آبی پوشان مخفی می شوند

مسئولان باشگاه استقلال در صدد هستند تا یک بازیکن خارجی را بعد از تایید نهایی جذب کنند که در حال حاضر این بازیکن در ایران به سر می برد و قرار است در تمرینات آبی پوشان شرکت کند.

بازیکن خارجی مدنظر استقلالی‌ها در ایران/آبی پوشان مخفی می شوندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه طی روزهای گذشته مسئولان باشگاه استقلال به دنبال جذب یک بازیکن خارجی بودند، از همین رو این بازیکن به ایران آمده تا مورد بررسی‌های لازم قرار گیرد، مسئولان باشگاه استقلال برای تقویت تیم خود مذاکراتی را با ژوزه توماژ جیوانی مهاجم 30 ساله برزیلی انجام دادند و این بازیکن صبح امروز وارد ایران شده تا مذاکرات نهایی انجام شود و تست های پزشکی را در دستور کار خود قرار دهد تا در صورت تایید مسئولان آبی پوشان به جمع آبی ها اضافه شود، جیوانی سابقه بازی در لیگ کره جنوبی را هم دارد.

قرار است جیوانی امروز در تمرین استقلال حاضر شود تا مظلومی سرمربی آبی پوشان از نظر فنی او را مورد ارزیابی قرار دهد و به طور حتم این بازیکن پس از تایید مظلومی می تواند در تست پزشکی نیز شرکت کند، چرا که سرمربی آبی پوشان به هیچ عنوان بازیکن خارجی را بدون انجام تست های پزشکی جذب نمی کند.
 
*حیدری آبی پوشان را همراهی می کند
 
با توجه به شرایط بدنی و دوری چند هفته ای خسرو حیدری بازیکن آبی پوش پایتخت از مسابقات قرار است میزان دقایق بازی کردن این بازیکن پس از ارزیابی کادر فنی و بدنساز تیم در تمرینات روزهای آینده مشخص شود، بنابراین به دلیل آسیب دیدگی مجوز حضور حیدری در آخرین تست کادر فنی مشخص می شود از همین رو باید منتظر ماند تا ببینیم آیا این بازیکن می تواند آبی پوشان را  در مقابل تیم گسترش فولاد همراهی کند یا خیر؟

*آبی پوشان مخفی می شوند
 
با نظر پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان تمرین روزهای چهارشنبه و پنج شنبه استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود، بنابراین تمرین استقلالی ها بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.
 
*مصدومان و محرومان
 
میلاد فخرالدینی هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل محرومیت نمی‌تواند برابر تیم فراز کمالوند به میدان برود، از همین رو این بازیکن در بازی روز جمعه برابر گسترش فولاد آبی پوشان را همراهی نمی‌کند.
 
یعقوب کریمی که دچار پارگی در ناحیه عضله شده است با تصمیم پزشکان استقلال چهار هفته از میدان دور خواهد بود و نمی‌تواند آبی پوشان را همراهی کند.
 
همچنین علیرضا رمضانی نیز دیگر یار استقلال با مصدومیتی جدی از میادین دور افتاده و از همراهی آبی پوشان باز مانده است.
 
*منتفی شدن حضور مجیدی در تمرین آبی پوشان
 
با توجه به اینکه قرار بود فرهاد مجیدی روز چهارشنبه یعنی امروز در تمرین استقلال شرکت کند و حتی با سایر آبی پوشان تمرین کند اما این اتفاق صورت نگرفت و مجیدی تصمیم گرفت به جای روز چهارشنبه، روز جمعه آبی ها را در بازی مقابل گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی همراهی کند.
 
انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار