واکنش تراکتوری ها به ادعای عربستانی ها

همیشه تبریز بهترین میزبان برای تیم های میهمان است

مسئولان تیم فوتبال تراکتور سازی به ادعای مسئولان تیم الهلال پاسخ دادند .

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به دنبال اعتراض فراوان و دامنه دار عربستانی ها مبنی بر بازی نکردن تیمهایشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان سرخ پوشان تبریزی به ادعای الهلالی ها واکنش نشان دادند . 

براین اساس با توجه به مشکلات سیاسی دو کشور ، مسئولان باشگاه الهلال با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورتی بازی می کنند که در کشور عمان یا قطر بازی به میدان بروند .

بنابه گفته مسئولان تراکتور سازی مبنی برادعای مسئولان الهلال ، این نخستین باری نیست که عربستانی ها دست به چنین اقدامی می زنند . باید عنوان کنم که ایران امن ترین کشور منطقه است و هرتیمی که به تبریزآمده است در کمال آرامش وامنیت تبریز را ترک کرده است .

این مسئول ادامه داد : در واقع فوتبال جدا از سیاست است و ما از تیم های میهمان به خوبی پذیرایی می کنیم و همیشه تبریز بهترین میزبان برای تیمهای میهمان خواهد بود  .

وی یاد آور شد : اینکه دیدار ما با تیمهای عربی در تبریز برگزار می شود یا در مکانی دیگر  در حیطه وظایف من نیست و به مسئولان فدراسیون بر می گردد . و مسئولان تصمیم می گیرند بازی بر گزار خواهد شد ویااینکه تصمیم جدیدی گرفته می شود . 

انتهای پیام /
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار