سخنگوی الهلال:

بازی با تراکتور باید در قطر یا عمان برگزار شود

سامی ابو خضیر در ادامه توهمات ورزشی عربستان سخنگوی باشگاه الهلال عمان و قطر را برای بازی دو تیم تراکتور ایران و الهلال عربستان پیشنهاد داد.

بازی با تراکتور باید در قطر یا عمان برگزار شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در ادامه توهمات مسئولان ورزش عربستان مبنی بر بازی با ایران در یک کشور بی طرف که بار ها از سوی کنفدراسیون آسیا رد شده است، این بار سامی ابو خضیر، سخنگوی باشگاه الهلال عربستان در مورد بازی تیم الهلال با تراکتور سازی تبریز گفت: معتقدیم تنش های سیاسی بین ایران و عربستان نسبت به سال گذشته خطرناک تر شده و باید این بازی را در یک کشور بی طرف مثل قطر یا عمان برگزار کنیم .

سایت العربیعه سعودی به نقل از رویتر در یان باره ادامه داد سامی ابو خضیر معتقد است که تیم الهلال در سال گذشته نیز برای بازی مقابل فولاد خوزستان به مشکل خورد و درگیری هایی در این بازی بوجود آمد و البته پلیس در آن دخالت داشت و برخورد ایرانی ها با ما در بحث میزبانی مناسب نبود.

سخنگوی باشگاه الهلال عربستان بهترین مکان برای بازی دو تیم را کشورهای قطر و عمان می داند و البته در این باره کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم می گیرد.
بازی با تراکتور باید در قطر یا عمان برگزار شود

العربیه در این گزارش به مصاحبه سر پرست تیم فوتبال سپاهان در مورد تهدید به کناره گیری ایران از لیگ قهرمانان آسیا در صورت بازی در کشور ثالث اشاره کرد و همچنین به درخواست ناکام امارات برای اعزام یکتیم امنیتی برای حضور در ایران اشاره کرد و مخالفت کنفدراسیون آسیا با این درخواست امارات را باز نشر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار