ایلام؛

43 هزار چرداولی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

فرماندار شهرستان چرداول گفت: حدود 43 هزار نفر از مردم این شهرستان واجد شرط رای دادن و شرکت در انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه انتخابات گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ پرویز کولانی با بیان اینکه این تعداد براساس آمارهای رسمی اعلام شده می توانند در انتخابات شرکت کنند افزود:  69 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم  در شهرستان چرداول در نظر گرفته شده است. 

فرماندار شهرستان چرداول با اشاره به اینکه از ان تعداد 40 شعبه ثابت و 29 شعبه سیار است افزود:  یک هزار و 500 نفر نیز در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیت، پشتیبانی و تدارکات در برگزاری انتخابات هفتم اسفند در این شهرستان همکاری و مشارکت دارند.

وی  با اشاره به اینکه این شهرستان برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل را دارد افزود: تمام امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و تجهیزات و امکانات لازم و منابع انسانی برای برگزاری انتخابات در روز هفتم اسفند فراهم شده است.

شهرستان 67 هزار نفری چرداول در 35 کیلومتری شمال ایلام به مرکزیت سرابله دارای چهار بخش مرکزی، هلیلان، زاگرس و شباب است.

استان ایلام با افزون بر 20 هزار کیلومترمربع مساحت و جمعیت 590 هزار نفری که 434 هزار نفر آنان واجد شرایط رای دادن هستند، سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (2 نماینده برای شهرستان های ایلام، مهران، چرداول، سیروان، ایوان و ملکشاهی) و (یک نماینده برای شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان) و یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.