غزالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ستاره به تنهایی تضمین‌کننده فروش فیلم‌ها نیست

مردم دیگر فریب فیلم‌هایی که می‌خواهند به صرف وجود ستاره‌ آنها را به سمت سینما‌ها بکشانند، نمی‌خورند.

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اهمیت چهره‌های مطرح و اینکه تا چه حد جذب مخاطب و فروش فیلم‌ها تاثیر گذارند به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: حضور چهره‌های مطرح یا همان ستاره به تنهایی به هیچ عنوان تضمیمن کننده جذب مخاطب و فروش فیلم‌ها نیست از طرفی چند سالی است مردم ثابت کردند فریب نمی‌خوردند.
 
وی افزود: اگر فیلمنامه خوب، بازیگر چهره و گروهی حرفه‌ای در کنار هم باشند و تلاش کنند همه چیز سرجای خود قرار بگیرد، نتیجه کار مثبت می‌شود. حضور ستاره امتیازی مثبت خواهد بود در غیر این صورت وجود چهره به تنهایی تضمین کننده نیست.
 
این بازیگر ادامه داد: به نظر فیلمسازان جوان چند سالی است که قاعده را عوض کردند و شاهد آن هستیم یعنی بدون وجود ستاره نیز به موفقیت‌های فراوانی دست پیدا کردند و این برای سینمای ما باعث خرسندی است.
 
غزالی در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص بازی در فیلم‌های «دلبری» و «قیچی» خاطر نشان کرد: به خاطر اعتقادی که نسبت به ادای دین به خانواده‌های جانباز و شهدا داشتم و فکر می‌کنم حق زیادی گردن ما دارند بازی در «دلبری» را پذیرفتم و امیدوارم توانسته باشم حق مطلب را در مورد افرادی که رفتند تا ما بتوانیم راحت زندگی کنیم ادا کرده باشم. همچنین «قیچی» نیز فیلمی جذاب و در نوع خود متفاوت و سخت است که توصیه می‌کنم ببینید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار