شهرکرد؛

نتایج دور اول مسابقات قهرمانی اسکی کشور در کوهرنگ

دور اول رقابت های قهرمانی اسکی نونهالان و نوجوانان کشور، در پیست اسکی چلگرد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دور اول رقابت های قهرمانی اسکی نونهالان و نوجوانان کشور، در پیست اسکی چلگرد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در بخش تیمی رقابت های قهرمانی نونهالان مارپیچ بزرگ در مسیر 450 متری این پیست، با حضور 23 ورزشکار، استان های اصفهان با 112 امتیاز، چهارمحال و بختیاری با 95 امتیاز و تهران با 75 امتیاز به عناوین برتر رسیدند.
 
در پایان رقابت های قهرمانی نوجوانان با شرکت 24 ورزشکار از 9 تیم حاضر نیز، تیم استان البرز با 180 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و استان تهران با 74 امتیاز و چهارمحال و بختیاری با 50 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در رقابت های انفرادی رده سنی نونهالان مارپیچ بزرگ نیز حامد عطایی از استان اصفهان، محمدمهدی فرامرزی از چهارمحال و بختیاری و رهام صبا از استان تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در مسابقات انفرادی نوجوانان نیز سید مهدی جعفری و سید علی صیدی هر دو از استان البرز و اسماعیل ساوه شمشکی از استان تهران به عناوین اول تا سوم رسیدند.

رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان کشور در ماده مارپیچ کوچک نیز امروز 29 بهمن برگزار می شود. 

گفتنی است: نخستین جشنواره گردشگری زمستانه، با رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی اسکی در رده سنی نونهالان و نوجوانان، از 27 تا 29 بهمن، به میزبانی شهرستان کوهرنگ در پیست اسکی چلگرد، در حال برگزاری است.

پیست اسکی چلگرد در شهرستان کوهرنگ در فاصله حدود 85 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، دارای امکانات لازم برای برگزاری مسابقات کشوری و دوره های آموزشی، همه ساله پذیرای علاقمندان این رشته ورزشی از سراسر کشور است.

این پیست دارای 800 متر طول و شیب بسیار مناسب 20 درصد می باشد که به دلایلی از جمله انباشت حجم بسیار زیاد برف، و راه دسترسی آسان، مورد استقبال علاقمندان به گردشگری و ورزش های زمستانی قرار گرفته است. 

پیست اسکی چلگرد در حال حاضر، 3 دستگاه بالابر ویژه آقایان و بانوان، یک دستگاه بالابر آموزشی با طول 200 متر، و 3 محوطه تفکیک شده برای خانواده ها، آقایان و بانوان دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.