رکورد عجیب سایپا

نارنجی پوشان به شکست ناپذیری خود در ورزشگاه آزادی ادامه دادند

گل مهاجم پرسپولیسی سایپا رکورد شکست ناپذیری این تیم در ورزشگاه آزادی را تداوم بخشید.

نارنجی پوشان به شکست ناپذیری خود در ورزشگاه آزادی ادامه دادند به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم فوتبال سایپا تهران با کسب تساوی یک.یک برابر پرسپولیس در دیدار امروز هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رکورد عجیب خود در نباختن در این ورزشگاه را به 617 روز رساند.

آخرین باری که نارنجی پوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی مغلوب شدند به تاریخ 28 مرداد 1394 و دیدار این تیم برابر استقلال از هفته چهارم لیگ چهاردهم باز می گردد که شاگردان مجید جلالی با نتیجه 3.2 مقابل شاگردان امیر قلعه نویی نتیجه را واگذار کردند.

ابراهیم شکوری و حامد شیری گل های سایپا را در مقابل 2 گل امید ابراهیمی و کرار جاسم عراقی به ثمر رساندند.

حال با توجه به این موضوع که به احتمال فراوان دیدار برگشت سایپا با استقلال از هفته بیست و هشتم لیگ در تاریخ پنج شنبه 9 اردیبهشت 1395  با تصمیم شورای تامین استان تهران از ورزشگاه خانگی سایپا(دستگردی) به ورزشگاه آزادی منتقل می شود ،نارنجی پوشان چهار بازی متوالی خود برابر استقلال و پرسپولیس را بدون شکست پشت سر گذاشته است.

این آمار به خصوص برابر پرسپولیس به دلیل 2 برد و یک تساوی سایپا برابر سرخ پوشان پایتخت جلوه بیشتری دارد.

سایپا 29 مهر 1393 از هفته دوازدهم لیگ چهاردهم با تک گل میلاد میداودی پرسپولیس را شکست داد.

در هفته ششم فصل جاری نیز نارنجی پوشان با نتیجه 2.1 پرسپولیس را شکست دادند.

رضا نوروزی و غلامرضا رضایی 2 مهاجم سابق سرخ پوشان گل های سایپا را به ثمر رساندند.البته مهدی طارمی در دقیقه 92 یکی از گل های خورده را از روی نقطه پنالتی جبران کرد.آن مسابقه آخرین بازی  هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس بود.آپاچی سرخ پوشان در آن مسابقه به صورت 90 دقیقه کامل به میدان رفت. 

در هفته دوازدهم لیگ  سایپا در آزادی به مصاف استقلال رفت که در پایان این دیدار با تساوی یک.یک پایان یافت.علی زینالی برای سایپا و جابر انصاری برای استقلال 2 گل آن بازی را به ثمر رساندند.

در دیدار امروز نیز  مهدی دغاغله مهاجم اسبق پرسپولیس با زدن گل تساوی سایپا در اوقات تلف شده بازی فرصت کسب پیروزی را از شاگردان برانکو گرفت و به رکورد شکست ناپذیری شاگردان جلالی در آزادی ادامه داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار