تغییر ساعت برگزاری اختتامیه جشنواره شعر فجر

آیین پایانی دهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، فردا شنبه، نیم ساعت زودتر از ساعت اعلام شده آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی؛ با توجه به همزمانی چند برنامه فرهنگی هنری با اختتامیه جشنواره شعر فجر، برای استفاده بیش‌تر اهالی فرهنگ از این برنامه‌ها، مراسم اختتامیه نیم ساعت زودتر از زمان اعلام شده آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مراسم پایانی و اهدای جوایز برگزیدگان دهمین جشنواره شعر فجر، فردا شنبه یکم اسفندماه 94 به جای ساعت 15 از ساعت 14:30 دقیقه آغاز خواهد شد.

در این مراسم، برگزیدگان کتاب‌های شعر سال 1393 در سه بخش شعر بزرگسال، شعر کودک و نوجوان و درباره شعر معرفی می‌شوند.


از دیگر برنامه‌های اختامیه جشنواره شعر فجر؛

رونمایی از قطعه «رفته‌های نرفته» با صدای اهورا ایمان
 
قطعه موسیقی «رفته‌های نرفته»، آهنگ اختصاصی اختتامیه جشنواره شعر فجر با گرامیداشت یاد شاعران شناخته شده کشورمان که توسط بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان تولید شده در اختتامیه این جشنواره رونمایی می‌شود.

قطعه موسیقی «رفته‌های نرفته» با آهنگ و صدای اهورا ایمان، روی شعری از امیرعلی سلیمانی، به تهیه‌کنندگی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان ساخته شده و در اختتامیه جشنواره شعر فجر طنین‌انداز خواهد شد.

قطعه موسیقی «رفته‌های نرفته» که اختصاصاً برای اختتامیه دهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر تولید شده است، در آیین معرفی کتاب‌های برگزیده این دوره به صورت زنده توسط اهورا ایمان و گروهش اجرا خواهد شد. این قطعه یادواره‌ای است از شاعران بزرگ معاصر کشورمان که در طول دوران حیات ادبی خود، منشأ خدمات ارزنده‌ای به شعر کشورمان شده‌اند.

اهورا ایمان، خواننده این اثر، علاوه بر خوانندگی و آهنگسازی، در جرگه شاعران کشور نیز محسوب می‌شود و ترانه‌ها و اشعاری از وی منتشر شده است.

همچنین روی این قطعه موسیقی، نماهنگی توسط امیر تیموری ساخته شده است که در روز اختتامیه شعر فجر پخش خواهد شد.

اختتامیه دهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر روز شنبه، یکم اسفند ماه سال جاری در تالار همایش‌های رفاه، واقع در خیابان مردم برگزار می‌شود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار