امام جمعه موقت تبریز:

ضرورت حضور حداکثری و با بصیرت مردم در انتخابات

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه دشمن بر روی انتخابات کشورمان حساسیت خاصی دارد حضور حداکثری و با بصیرت مردم در انتخابات پیش رو را ضروری دانست.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله  آل هاشم در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز گفت:مجلس خبرگان رهبری در لحظات حساس به ایفای نقش می پردازد و مجلس شورای اسلامی سرنوشت مردم را به نوعی تعیین می کند بنابراین شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو موجب ناامیدی دشمنان می شود.

خطیب امروز نماز جمعه تبریز یاد آور شد : در شرایطی که تلاش دشمن برای حذف شورای نگهبان به جایی نرسید؛ حالا تصمیم گرفته عملکرد این شورا را زیر سوال ببرد ولی مردم با همدلی و همزبانی باید مانع تخریب دشمن شوند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، اعلام کرد: کاندیداها باید در ایام انتخابات از تخریب یکدیگر پرهیز کرده و اخلاق را رعایت کنند؛ مبادا کسی صرفا به خاطر جمع آوری چند رأی قوانین را زیرپا بگذارد و با اظهاراتی واهی مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

آیت الله آل هاشم ابراز امیدواری کرد نمایندگانی باید راهی بهارستان شوند که واقعا دغدغه مشکلات مردم را داشته باشند و با پاسداری از ارزش های انقلاب در راستای حل مشکلات اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی قدم بردارند.

امام جمعه موقت تبریز تاکید کرد: کاندیداها باید از اسراف پرهیز کنند؛ آنان یا نباید وعده بدهند و یا اگر دادند به آنها عمل کنند؛ مردم نیز باید افراد توانمند و حزب اللهی را انتخاب کنند نه کسانی را که از آمریکا وحشت دارند و غرب گرا هستند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار